Zondag 12 juni

12 juni 2022 - Sint Kruis, Nederland

Vandaag hadden we een rustdag ingepland en dat was heerlijk.  Als eerst even met Frans Valmar en Thea haar hond uitgelaten. Dan even  ontbijten daarna bij Thea op de koffie en Frans en Marijke gedag gezegd. Die gingen weer terug naar Almere. In de caravan rusten en lunchen.  Dan ga ik met Thea naar Oostburg naar de Lidl een paar boodschappen doen. En dan nog heerlijk lui wezen. Om half vier Valmar weer uitgelaten met een flinke wandeling rond de camping en die is best groot. Hierna met Henk war drinken en dan komt Thea ook nog een glaasje meedrinken. Hierna gaan Henk en ik naar Oostburg om wat te gaan eten. We heerlijk in de Eenhoorn een vispannetje gegeten. O wat was dat lekker. We hebben bijna onze vingers erbij opgegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Dan weer op huis aan. Waar we de avond doorbrengen met mens erger je niet en yahtzee. Vandaag had ik wat meer geluk als Henk maar het was gezellig. Morgen willen we naar Breskens en dan met het voetveer  naar Vlissingen. Daar zullen we dan morgen over vertellen. Nu lekker slapen. Groetjes Henk en Gonda

1. Arendina:
    13 juni 2022
    Ziet er weer goed uit
  2. Jackie:
    13 juni 2022
    Leuk zo al die ontspanningen. Jullie vermaken zich wel, en zo te zien was het vispannetje goed in smaak gevallen.
    Enjoy!!!!