Weer Thuis

12 november 2023 - Thuis, Nederland

En zo breekt de laatste dag aan. Om zes uur werden we gewekt door het luiden van de kerkklok dichtbij. Maar we hadden nog geen zin om op te staan. Dus even rustig bijkomen. Om ong 7 uur gaan we opstaan douchen en de laatste spullen die we uit de koffers hadden inpakken. Dan lekker ontbijten. Het regent behoorlijk maar we wachten tot kwart voor negen met de bus instappen. Om exact 9 uur rijden we weg. Na een kwartiertje is het weer droog. Het is prachtig om naar buiten te kijken wat we dan ook doen en afwisselen met wat op de telefoon spelletje doen of wat lezen. Zo rijden we met twee tussenstops om kwart over 4 de Nederlandse grens weer over. In het laatste stukje rijden zien we wel dat het hier erg veel heeft geregend. Wat een water op het land. (Wij hebben enorm geboft met het weer. De keren dat het regende waren we in de bus . En voor de rest droog en zon. Wel koude wind maar daar hebben we jassen voor. )Om half vijf zijn we bij Juffrouw Tok in Didam waar we nog een lekker diner krijgen. Om half zeven rijden we via Apeldoorn , Amersfoort en Utrecht , terug. In Utrecht stappen we om 8 uur over in het taxibusje die ons naar Amsterdam brengt. Daar staat Gerard ons al op te wachten en rijd hij ons naar huis. Valmar zit me al op te wachten en ik word helemaal afgelebberd door hem. Fijn om weer thuis te zijn na een geweldige week. Dank jas wel Arendina voor je heerlijke gezelschap. We hebben genoten. Gonda.