10 November.

10 november 2023 - Schlüsselfeld, Duitsland

Vanmorgen om negen uur vertrokken we uit Wienviertel. Eerst lekker rustig naar mooie muziek zitten luisteren met de oogjes nog toe. Om half 12 waren we in Linz. Daar mochten we tot half twee blijven. Dus eerst koffie gedronken en lekkere broodjes gekocht. Danwandelen we de winkelstraat op en weer terug. Hadden geen zin meer om een kerk in te gaan of zo. Wel gezellige winkelen. Veel winkels zijn in de kerstsfeer. Als we uitgewisseld zijn vinden we nog een leuk café waar we nog een lekker glaasje appelsap drinken enArendina een koffie. Dan weer snel de bus in en verder rijden. Om een uur of drie passeren we weer de grens en zijn we in Duitsland. Hier maken we nog een stop en plaspauze. Na drie kwartier rijden we weer verder en zijn om zeven uur bij ons overnachtingshotel. Ne een heerlijk diner liggen we nu in ons bed. We gaan morgen om negen uur weer vertrekken en hopen om 5 uur in Didam te zijn waar we nog een afscheidsdiner krijgen. En dan weer naar onze woonplaatsen vervoerd zullen worden. Het is wel vermoeiend zo,n hele dag in de bus. Je krijgt een blikken gat ervan. Maar je ziet ook wel veel van het mooie landschap onderweg. Voor nu weltrusten. Arendina en ikke.

1. Natascha:
    11 november 2023
    Het is een flinke zit voor jullie, maar zo te lezen genieten jullie er wel van.