13 juni

13 juni 2022 - Sint Kruis, Nederland

Nadat we gisteravond hebben doorgebracht met Mens erger je niet en yahtzee zijn we Vanmorgen nadat we ontbeten hadden op weg gegaan naar Breskens. Het is hier 20 kilometer  vandaan dus we waren er al snel.  In een keer naar de haven gereden vanwaar de Ferry naar Vlissingen ging. Auto op de parkeerplaats achter gelaten en met Henk en Valmar en rolstoel op de boot. En dan gezellig een tochtje van 23 minuten varen en we waren in Vlissingen. Daar laden we voor Henk even de reserve ovkaart op en nemen de bus naar het centrum. We hadden wel een chauffeuse die dacht dat ze Max Verstappen was. Gelukkig nog net niet de rolstoel omgevallen en we kunnen in het centrum uitstappen. Het is inmiddels bij elven dus tijd voor een kopje koffie. Daarna gaan we gezellig de winkelstraat in waar veel winkels nog gesloten zijn ( maandag ) maar ook wel gezellige die open zijn. We lopen ook nog wat gewone straatjes in met leuke oude huizen. Dan gaan we lunchen. Een heerlijk broodje met gerookte zalm. En wat te drinken erbij. Als we het op hebben gaan we weer verder. Ik koop nog een leuke bloes net zo een als ik in zuid-Afrika heb gekocht alleen andere kleuren. ( die zit zo lekker). Dan lopen we weer terug naar de bushalte en als de bus eris snel erin. Dit keer hadden we een goede chauffeur. We mogen er bij de Ferry weer uit. De boot is er al dus mogen we weer mee terug. Om ong. Half vier zijn we weer in Breskens . Naar de auto en dan via leuke binnenweggetjes terug naar de camping. Hier drinken we buiten nog wat en komt Thea nog vragen hoe onze dag is geweest. Als zij weer weg is ga ik Valmar nog even een rondje laten lopen. Om zeven uur eten we een broodje met een kopje soep. Nu uitgeteld op de bank. Het ws weer een heerlijke dag met prachtig weer. Henk en Gonda.

1. Arendina:
    13 juni 2022
    Jullie doen het goed samen
  2. Natascha:
    14 juni 2022
    Dat was erg Gezellig zo te zien en te lezen!