14 juni

14 juni 2022 - Sint Kruis, Nederland

Vanmorgen met Henk wat in de rondte gereden en dat was leuk Henk zei of we links of rechtsaf gingen of rechtdoor en zo kwamen we bij een parkeerplaats bij Braakman haven buitenzijde badstRand stond er op het bord. Het was er prachtig. Henk is de trap opgelopen naar boven en daar op een bankje gezeten genietend van het uitzicht. Ik ben nog een trapje naar beneden gegaan om te lezen wat er op het bord stond waar we waren. Ondertussen was het al weer half een geweest en reden we terug om thuis te lunchen. Om een uur of drie gingen we weer rijden nu richting Breskens. We reden door Boerenhol, richting Catzand. En een hele mooie weg door en langs de duinen. (We moesten ook tanken en dat hebben we bij van de hemel gedaan. Het kwam echt niet van boven wat de prijs betreft.) Uiteindelijk waren we in Breskens en nu in het centrum. Daar de auto geparkeerd en langs de winkeltjes en terrasjes gelopen richting de haven. Wel soms flink omhoog duwen met de rolstoel of flink afremmen naar beneden maar het was erg leuk. Bij de haven op een terrasje gezeten en had ik patat en kibbelingen en een garnalenspies gehaald met wat te drinken en wat was dat lekker zeg. Heerlijk gegeten. Dan weer terug lopen naar de auto ( mochten twee uur parkeren) en waren op tijd terug. Dan weer naar huis waar we nu heerlijk buiten zitten te relaxen. Het was weer een super dag. Henk en Gonda.

1. Truus:
    14 juni 2022
    Heb nu pas de verhalen goed gelezen, het is echt vakantie voor jullie wat heerlijk 🤗en ook mooi weer ! Blijf genieten !!! 👏🏻💕
  2. Arendina:
    14 juni 2022
    Nee de benzine uit de hemel zou wat wezen wel leuk gevonden. Wij gaan straks in België tanken in ieder geval voor we naar huis gaan voor ons beging het weer op te schieten … geniet nog maar lekker zo saampjes
  3. Jackie:
    15 juni 2022
    Leuk reisverhaal en zoveel te doen in de vakantie, zo te lezen genieten jullie echt van fijne vakantie. En nog mooi weer erbij ook nog dat is een bonus.
  4. Greet Vis:
    15 juni 2022
    Wat een leuk verhaal, krijg helemaal zin in vakantie.

Groetjes Greet Vis
  5. Natascha:
    17 juni 2022
    Fijn dat jullie het ook zo getroffen hebben met het weer! Vast plannen maken voor de volgende trip dan maar he 😉.