Rustdag

15 juni 2022 - Sint Kruis, Nederland

Gisteren best een vermoeiende dag gehad dus vandaag rustig aan. Eerst gezellig ontbijten. Hond uitlaten en dan heerlijk buiten koffie drinken. Rustig en lekker wat spelletjes op de iPad en dan lunchen. Na de lunch gaan we naar Oostburg naar de markt. Thea komt ook met haar eigen auto want met de rolstoel en Valmar  erin kan er geen passagier bij. We kopen bij de bakker een half broodje en dan gaan we verder alles bekijken. We strijken neer bij een terrasje nog net een tafeltje in de schaduw doordat er mensen weggaan. We drinken gezellig wat en gaan dan terug. Ik koop nog een kuitbroek en dan lopen we nog bij de visboer langs want we hebben besloten vanavond brood met haring te eten. Hierna gaan we naar de parkeerplaats bij de Lidl waar ik nog melk en karnemelk koop. Dan weer huiswaarts en hier nemen we op het terrasje buiten nog een drankje. Dan met Valmar aan de wandel . Teruggekomen eten we lekker buiten ons broodje met haring. Heerlijk. Ik loop nog een rondje over de camping om de vuilniszak weg te brengen voordat hij gaat stinken met de warmte. Als ik terug kom is Thea bij ons en drinken we een bakje koffie en kletsen veel. Het was weer een geweldige dag. Henk en Gonda.

1. Natascha:
    17 juni 2022
    En jullie genieten van alle lekkere verse vis!