We zijn gearriveerd.

11 juni 2022

Zo vanmorgen om negen uur bij mij weggereden en richting Weesp om Half tien bij Henk zijn tas in de auto en we kunnen beginnen via de a2 richting a12 maar toch telefoon aangezet met navigatie en die stuurde ons weer terug richting Almere dus even gestopt en navigatie op richting Breda gezet want die kant willen we op en ja inderdaad de reis gaat voorspoedig. Dan stoppen we bij een rustplaats om even de benen te strekken en Valmarte laten plassen. Dan TomTom aangepast en die geeft hiervandaan de westerscheldetunnel aan en daar moeten we inderdaad door. En dan rijden we weer heerlijk verder. Het is hier wel rustiger op de weg dan in de randstad. Om een uur komen we aan bij de camping de bonte hoeve. daar we om drie uur pas kunnen inchecken bel ik Thea(. Een vriendin van toen we jong waren en die ik via Facebook weer terug gevonden had) zij staat al jaren hier en die haalt ons met de auto op en we laten mijn auto op de parkeerplaats staan. Te ver lopen voor Henk en gaan naar haar caravan waar we worden onthaald door haar broer die speciaal voor ons met zijn vrouw vanuit Almere naar Zeeland is gegaan om ons ook te ontmoeten. (Frans zat bij Henk in de klas) en drinken lekker een bakje koffie en dan krijgen we ook nog brood. En om half vier gaan Thea en ik naar de receptie voor ons in te schrijven en de sleutel van onze caravan voor deze week op te halen. Nadat we nog bij Thea war gedronken hebben gaan Henk en ik naar onze caravan. Even uitpakken en uitrusten. Thea heeft soep gemaakt en nodigd ons uit om kwart over zes om soep te komen eten heerlijk. Wat erg

lekker was. Nadat we nog geklets hebben ga ik met Frans over de camping de hond van Thea en Valmar uitlaten. Dan gaan Henk en ik naar onze caravan en kijkt Henk voetbal. Alleen is het Duitsland kan geen Nederland op mijn iPad krijgen( zegt ondersteund het niet buiten Nederland). Maar we zijn echt nog in Nederland. Nu genieten van de rust . En wat een geldig weer was het vandaag. De eerstE dag was geweldig.

1. Jackie:
    12 juni 2022
    Zo te zien een mooi please. Erg rustig daar?
    Zo te lezen genieten jullie nu al dus het zal ern fijne vakantie worden.
    Geen TV erbij in begrepen?? Dat is toch tegenwoordig overal het geval. Vraag maar eens na, misschien heb je geluk, want anders loop je I pad gauw leeg de k ik. Maar ja je zal ook wel te Moe zijn om lang TV te kijken.
    Geniet en ontspan. Liefs van Jackie xxx
  2. Arendina:
    12 juni 2022
    Fijn geniet lekker
  3. Natascha:
    14 juni 2022
    Ach zolang er voetbal is…. 😁