Zaterdag

24 juni 2023 - Asten, Nederland

Vanmorgen weer alle drie wakker geworden nadat Truus en ik aangekleed zijn gaan we Valmar uitlaten en meteen bij de supermarkt broodjes halen. Ik neem ook aardbeien mee. Ze zien er erg lekker uit. Dan terug en lekker buiten ontbijten. Het is nog heerlijk koel dus we stappen in de auto, en rijden richting Deurne en door naar Venray. We genieten erg van wat we zien. Aan het begin van Venray is een tuincentrum en we gaan daar parkeren en naar binnen want we hebben trek in koffie. Helaas leuk tuincentrum maar geen koffie. Het word inmiddels al flink warm dus gaan we maar niet verder en rijden rustig terug. In Asten stoppen we om weer bij het restaurant van gisteren cappuccino te gaan drinken want het was gisteren daar erg lekker. En een koekje en een chocolademousse erbij. Heerlijk. Dus koffie. We hebben inmiddels wel een beetje trek gekregen dus bestellen we een kipsalade voor lunch. O wat was die heerlijk maar zo veel. Nadat we verzadigd waren nog even naar de winkel om te kijken voor een nieuwe broek(die ik gisteren kocht was mij te klein maar past Truus precies. Helaas heeft de winkel niet meer mijn maat alleen kleiner. Dus we gaan snel terug naar de parkeerplaats om in een gloeiendhete auto te stappen. Thuis gekomen snel badpak aan en richting zwembad. Daar was het erg druk dus we zijn op de bubbelbad gaan zitten en hebben ons lekker laten bubbelen. Je twee bubbelsessies gaan we terug. Natte badpak nog aan en jurkje erover. Truus gaat binnen zich omkleden en ik ga met Valmar even uitlaten en heerlijk samen het meer in. Valmar geniet en ik ook. Terug gekomen even douchen en met Truus samen wat drinken. Het is veel te warm om iets te doen dus gaan we heerlijk even op de bank liggen niets doen Dan om half zes een ijsje halen.. Zo rond een uur of acht maken we lekkers broodjes met aardbeien.. Daarna rustig op de bank alles open en tv-kijken. Tot morgen. Truus en Gonda.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jackie:
    25 juni 2023
    Weer een leuke dag geweest. Hoe heet is het bij jullie als her zzzooo heet is. Geniet er maar an. Mijn slaspkamer ij Tony lijkt wel ern koelkast, als ik Erin loop. Gelukkig heb ik ern here klein erw ring die wat warmte rondblAst. Electricedeken deed het niet meer, was al een rotdingsinds ik hem had gekochr, dus 's na chts is het toch nog koud. En de winter is net begonnen en het sneeuw serzoen groped, dus ern lange tijd voordat wij weer wat warmte hebben. Of ik moet naar Broome verhuizen dasr is het nog heerlijk boven de 30 graden, maar dat is ern onmogelojke droom nu. Genieten jullie nog maar!!!