Zondag

25 juni 2023 - Asten, Nederland

Nadat we weer wakker zijn geworden hebben we Valmar uitgelaten en broodjes gekocht. Toen die met een kopje koffie erbij verorberd waren zijn we in de auto gaan zitten gestart en weggereden. Truus mocht zeggen links rechts of rechtdoor. Zo kwamen we na rustig rijden in het Limburgse Meijel terecht waar we tegenover de kerk gingen zitten heerlijk in de schaduw. Goed toeven daar dus koffie met vlaai besteld tenslotte hoort dat bij Limburg. Hij had alleen nog appelvlaai.. Nu dat was me een partijtje lekker. Nadat we dat ophadden hebben we nog even in de kerk rondgekeken. Het was geen oude kerk uit de helft van de vorige eeuw maar wel mooi om te zien. Dan rijden we weer naar ons stekkie terug waar we wat fris drinken tot ons nemen met een heerlijk pecanbroodje. Dan is het inmiddels zo heet(33 graden) dat we badpakken aandoen en het meer ingaan. O wat is dat lekker. We blijven daar ong een uur. Hierna weer terug naar het stekkie en na gedoucht en omgekleed te hebben liggen we erg rustig binnen op de banken. Om half vijf ga ik met Valmar nog naar het meer waar we met z,n tweeen nog heerlijk afkoelen. Valmar gaat zelfs met zijn buik het water in. Dan weer terug en weer omkleden. Om half zeven gaan we voor eten. We nemen bami dit keer wat erg lekker was. Truus wil nog ijs toe en ik neem nog een radler. Dan alweer terug . We willen tv kijken maar hij doet het niet. Te warm denk ik. Dus dan maar jullie bijkletsen en zo lekker nog buiten zitten net misschien wel een wijntje. Het is nu over negenen en nog steeds 30 graden dus inpakken doen we later wel en anders stoppen we het wel zo in de Auto morgen. Nu dit was het weer. We hebben genoten en het is vast niet de laatste keer dat we zoiets zullen doen. Groetjes Truus en Gonda.

1. Natascha:
    25 juni 2023
    Fijn dat het zo goed bevallen is en dat het zulk heerlijk weer is geweest. Rustig aan met de terugreis morgen.
  2. Loes:
    25 juni 2023
    wat is deze gezelligheid weer snel gegaan ‘ morgen is het 22 graden ‘ moet vannacht al zo zijn ‘
    Zo komen jullie toch uitgerust en ontspannen weer thuis ‘
    Doe voorzichtig

En voor straks lekker slapen ‘
  3. Arendina:
    25 juni 2023
    Heerlijk genoten jullie daar en wij van jullie verslagen en foto’s jaloers makend 😅😅😅. Voorzichtig terug naar huis morgen en tot gauw. Dikke knuffel Arendina & Gerard