Asten

23 juni 2023 - Asten, Nederland

Vanmorgen nadat we wakker waren eerst met Valmar aan de wandel(Truus mocht ook mee maar hoefde niet aan de lijn) zijn we broodjes wezen halen heerlijk verse crossaintjes (weet niet hoe ik dat moet schrijven) en broodjes voor vanmiddag. Na het ontbijt en een bakkie koffie gaan we winkelen. In Asten drinken we eerst een lekker kopje koffie heerlijk op eenterrasje. Dan gaanweverder in het centrum winkelen.Ik koop een paar BHs en een broek en t shirt. En een tasje om het in te doen. Truus koopt een leuk jurkje. Dan wordt het te warm en gaan we thuislunchen. Dan even uitrusten . Nadat we dat gedaan hebben gaan we heerlijk in het zwembad zwemmen. En lekker bubbelen. Hierna gaande weer terug en gaan we Valmar uitlaten. Heerlijk bij het meer. Valmar en ik gaan lekker pootje baden. Na drie kwartier zijn  we weer terug. Even met een  glaasje limonade  in de schaduw zitten. Al snel is het zes uur en gaan we weer naar voren om lekker te gaan eten. Heerlijk kip swarma. We krijgen een  bord vol. Dan terug en buiten nog een bakkie koffie. Nu binnen uitgeteld bij de tv. Een heerlijke dag met mooi warm weer. Truus en Gonda.

1. Jenny Wijnands Out:
    Klinkt goed
  2. Loes:
    23 juni 2023
    Ziet er allemaal heerlijk rustig en ontspannen uit ‘ 🍀 voor straks welterusten’

Ik begin zo met het maken van een zomer badjas voor de viswinkel eigenaar Hendrick ’ hij heeft de zaak verkocht ‘ morgen is het afscheid dan vertrekt hij definitief naar Spanje waar hij met vrouw en kinderen opnieuw gaat beginnen’ hij gaat al een half jaar op en neer’ nu krijg hij het rustiger ‘ ik zal hem gaan missen ‘
  3. Wim:
    23 juni 2023
    Lieve dames, zelfs tijd om te winkelen in Asten, dat is toch wel genieten.....en waarschijnlijk ook wel echt nodig?!?! Ik mis wel de wijntjes vandaag en een verslag van Truus die de rutschbahn heeft gedaan! Veel plezier nog samen met dit prachtige weer.
  4. Frank De Gooijer:
    24 juni 2023
    Hoi Gonda en Truus,
    Super leuke dag gehad dus, geniet nog even lekker in die mooie omgeving.
    Dikke knuffel van ons ❤️❤️
    Gr Frank
  5. Jackie:
    24 juni 2023
    Zo te lezen vermaken jullie je wel. Gezellig zo met z'n tweetjes. Ik Ken het ook nog van de tijd in Holland. Toch fijn als dat zo kan en nog ern zwembad erbij ook nog. Geniet er maar lekker van samen.🏊‍♀️🏊🤼‍♀️🏵🌹🌼🌻🦜🦚🥂🏕🪃🇭🇲🇳🇱
  6. Natascha:
    25 juni 2023
    Gezellig hoor zo, winkelen, zwemmen, relaxen, klinkt bijna als vakantie ;-)