Erg nat

22 juni 2023 - Asten, Nederland

Zo vanmorgen auto ingepakt  ,Valmar in de auto gezet en naar Truus gereden. Daar nog gezellig bij de buren even een kopje koffie en dan rijden we om 12 uur weg. Met de telefoon was de weg goed te volgen alleen na Utrecht  op de  E 25  begon het te regenen en het ging hoe  langer hoe harder dat je moest goed opletten en dan rijden er nog mensen zonder licht en die halen je ook nog in. Terwijl ik 80 rijd en niet harder mag op de provinciale weg en over doorgetrokken strepen trekken ze zich niets aan. Maar uiteindelijk kwamen we veilig aan bij het prinsenpark in Asten. Na ingeschreven te zijn mochten we naar huisje 122. Krijg je een summiere plattegrond mee en natuurlijk gaan we de verkeerde kant op. Maar nadat we gevraagd hadden en iemand van het park voor ons uit was gereden hebben we het gevonden. We zetten de auto neer en gaan wat drinken in een gezellig restaurantje en een lekker broodje kroket erbij. Gesterkt lopen we door de regen weer terug en pakken de auto uit en het huisje in. Dan nemen we een lekker wijntje met wat nootjes. Het plenst nu buiten echt en we gaan om over zeven toch maar door de regen eruit om wat te eten. Het lukt hoewel de jassen niet waterdicht zijn. We eten een lekkere tonijnsalade. Nu weer terug in het huisje tv kijken die het nu gelukkig wel doet(tijdens die harde regen en onweer deed hij het niet). Zo nog een lekker wijntje en Valmar uitlaten en dan lekker slapen. Tot morgen. Truus en Gonda.

1. Loes:
    22 juni 2023
    Eerste avontuur achter de rug’ nu lekker slapen’ morgen nwe avonturen - wij zijn lui vandaag’ en blij met de opfrissing -

🍀🍀
  2. Natascha:
    25 juni 2023
    de regen is even lekker voor de natuur, hopelijk de komende dagen voor jullie wat meer zonneschijn :-)