Beetje warm.

17 juni 2022 - Sint Kruis, Nederland

Zo vandaag was dan de laatste dag aangebroken want morgen keren we weer huiswaarts. Het was gewoon veel te heet om wat te ondernemen. Dus hebben we ons rustig gehouden. Vanmorgen alleen even na het ontbijt naar Oostburg geweest om brood en melk te halen. Teruggekomen lekker koffie gezet en buiten opgedronken. Verder wat buiten blijven. Om een uur maken we een broodje en had ik nog een slaatje meegenomen wat erg lekker smaakte. Dan dommelen we wat op de stoelen buiten of gaan even binnen wat drinken pakken. Om half vier komt Thea en kletsen we weer gezellig tot half zes. Dan moeten de honden toch echt even een rondje lopen. Thea gaat een klein rondje en ik een iets groter. Om zeven uur eten we maar weer een soepje en een broodje want nog steeds te warm om uit eten te gaan. ( halen we wel een ander keertje in). Dan zitten we nog steeds lekker buiten, het koelst nu tenminste een beetje af. Morgen willen we om ong. Tien uur hier vertrekken en weer huiswaarts rijden met een fijne herinnering aan een heerlijke vakantie met prachtig weer.Henk en Gonda

1. Natascha:
    17 juni 2022
    Heerlijk ontspannen eind zo van jullie week. Fijne terugreis morgen.
  2. Jackie:
    17 juni 2022
    Zo wel goed genoten. Was er geen zwembad op de camping? Dan had je lekker af kunnen koelen, maar je weet wel hoe je het koel kan houden. Fijne dagen gehad dat lees ik wel, zo te lezen voor heralding vatbaar. Zo is er een manier om op verkenning te gaan in andere plaatsen, volgende keer. Het is de enige manier om Nederland eens goed te bekijken. Geniet van je laatste warme dag en veiling tocht terug naar huis. Jackiexx