Weer thuis gearriveerd.

19 juni 2022 - Thuis, Nederland

Zo we gingen nadat we alles hadden ingeladen en Thea gedag hadden gezegd zo tegen half tien weer huiswaarts. Via de westerscheldetunnel richting Breda. Onderweg zagen we al snel Amsterdam op de borden staan en we volgen die richting. We schieten lekker op wel merken we dat we Zeeland hebben verlaten wat een drukte al op de weg. We rijden over de rondweg bij Rotterdam en dan verder. Na een tijdje ziet Henk alphen aan de Rijn op de borden staan zegt hij Kunnen we binnen door via Nieuwkoop en Noorden gaan gezellig tussendoor. Dus wij slaan af en komen al snel op een omleiding dus we komen niet in Nieuwkoop of Noorden maar in plaats daarvan rijden we via een binnenweggetje geen idee waar het is maar zoooooo moooooi( het is bij Mije) daar wel goed uitkijken want het is smal en je moet goed voor je uitkijken of er verkeer aankomt want dan moet je wachten bij van die passeerplaatsen  die er wel gemaakt zijn. Maar wat hebben we genoten. Op een gegeven moment kwamen we in Zegveld aan en hebben daar gestopt en een heerlijk broodje kroket gegeten met een lekkere kop koffie. Dan stel ik de route maar in de telefoon aan want we willen nu toch wel snel naar huis. Om half drie zijn we in Weesp en zet ik Henk af en drink nog een kopje koffie bij hem. Dan naar Almere daar om even drie uur aangekomen. Auto uitpakken en de eerste was in de machine en dan even rusten terwijl de was draait. Met het mooie weer droogt de was goed dus s,avons kon het meeste de kast weer in. Dit was het einde van een geweldige week.

1. Van den Brink:
    19 juni 2022
    Fijn dat de vakantie zo heerlijk is geweest!
  2. Jackie:
    19 juni 2022
    Genoten van al de verslagen, en dat jullie ook zo'n fijne tijd hebben gehad.
    Dus eerst lekker bijkomen nu,en kalm aan doen. Photos zijn ook mooi.
    Liefs van Jackie xx
  3. Gonda:
    19 juni 2022
    Het was inderdaad erg fijn en het mooie weer was een extraatje.