2 november.

2 november 2022 - Echten, Nederland

Nadat we vanmorgen weer wakker zijn geworden en ik Valmar heb uitgelaten gaan we ontbijten. Na het ontbijt koffie drinken en dan gaan we naar een vlindertuin bij Havelte. Het was niet zo groot maar wanneer de zon scheen verschenen er ineens verschillende vlinders. Het was zo mooi. Maar een ruim een uurtje alles gezien en gaan we naar buiten. Daar lopen we naar de schaapskooi maar de schapen zijn de hei op. We willen naar de hunebedden  lopen maar er word gezegd dat we beter met de auto kunnen gaan teveel voor met de rolstoel. Dus dat doen we. Een kleine twee kilometer verderop kunnen we de auto zetten en lopen naar het hunebed. Ik wist niet dat ze zo groot waren. Hierna stappen we weer in de auto maar stappen aan de overkant weer uit om te lunchen. Het is al bij tweeen. Als we lekker hebben gegeten rijden we weer naar het huisje waar we verwelkomt worden door Valmar die dit keer niet mee mocht. Dan drinken we een kopje thee en laat ik Valmar weer uit. Nu lekker onderuit gezakt voor de tv. En straks weer wat lekkers te eten halen. Het was alweer een erg fijne dag.

1. Natascha:
    3 november 2022
    Mooie foto's van jullie dagje weg.