1 november

1 november 2022 - Echten, Nederland

Nadat we vanmorgen rustig wakker waren geworden en ik de hond had uitgelaten heerlijk door het bos en daarna ontbijt hadden gehad zijn we in de auto gestapt en gewoon lekker in de omgeving wezen rijden. Het was geweldig door al die kleine dorpjes zoals Orvelte Havelte en zo nog meer. Het was zo leuk. Nadat we om half twee terug waren hebben we heerlijk buiten geluncht.  Dan zitten we van de zon te genieten. Tegen half drie word het wat frisser en gaan we naar binnen. Henk gaat tv kijken en ik ben naar het zwembad gegaan. Heerlijk een klein half uurtje zwemmen in een zwembad voor mij alleen. Dan weer terug naar het huisje en met de Valmar weer aan de wandel. Zo heerlijk in het bos. Na de wandeling bedenken we wat we gaan eten. En we besluiten bij de snackbar wat te halen. O wat was het lekker. Patat met champignons spekjes en uien. Henk je had goed gekookt dus. Nu lekker onderuit bij de tv. Weer genoten van het mooie weer en de fijne dag.

1. Arendina:
    1 november 2022
    Jullie zijn goed bezig!!!
  2. Loes:
    1 november 2022
    Ja het was een schitterende dag ‘volop Zon en wind - heerlijk het zwembad voor je alleen - dat is echt genieten en klap op de vuurpijl ‘ snackbar menu is ook nooit weg ❤️
    Orvelte is mij bekend had een expositie jaar lang bij Het Stokertje - Hier de Link’ even naar onderen scrollen en je ziet mijn naam

Verder de CT-Scan had geen veranderingen gisteren maandag ‘ dus goed ‘ - was gewoon weer een Longontsteking …… nu nog moe maar gaat wat beter

Vanmiddag mijzelf verwend uitgroei bij gekleurd bij de kapper en nwe staafmixer :-) morgen komt de hulp weer voor verder Snoeiwerk in de Tuin

Jullie fijne avond ‘ ik ga boerenkool maken’ heb aan de struik gekocht dus heel vers :-) dan ook onderuit ‘

net puma uitgelaten dan vannacht weer - krijg hier nu langere tijd regen tot 23:00

Voor straks welterusten
  3. Jackie:
    1 november 2022
    Mooie photos allemaal. Echt herfst photos. Ik ben blij dat jullie nog mooi weer hebben. Het is hier maar erg koud en nog steeds Nat. Dus de was kwam halverwege weer van de lijn want die was weer zeiknat.
    Geniet van alles wat jullie nu med maken en tot de volgende bericht. Ik kijk er erg naar uit. Enjoy.