Disneypark

1 mei 2019 - Magny-le-Hongre, Frankrijk

Vanmorgen nadat we de gordijnen hebben geopend nadat eerst onze ogen waren opengegaan  was het  heel erg mistig. we gaan naar beneden en na  een flink ontbijt tot ons  genomen te hebben .(er was keus genoeg) gingen we op pad. Het is niet ver van het hotel maar toch nog wel een stuk om bij de parkeerplaats te komen maar dat is gelukt. Wij naar de kassa want voor Dennes, Natascha en Maike moest er nog een jaakaart gemaakt worden en kaartjes voor Truus en mij. Helaas nadat we een tijd in de rij hadden gestaan moesten we bij het filmpark wezen . Dat weer in de rij een niet zo grote dit keer maar we hebben daar erg lang moeten wachten en helaas verkeerde kassa. Weer naar de volgende en ja weer heel lang wachten. Truus en ik het enige bankje wat er stond ingepalmd en even later nog een Nederlandse bezoeker waar we een  gezellig babbeltje mee gemaakt hebben  en ja na heel veel geduld hebben we de toegangspassen. Het is inmiddels ruim twee uur verder en al over twaalf. Dan het park in. Maike en Natascha gaan in de wacht bij de baron en Truus en Denne s en ik gaan war winkeltjes bekijken. Na anderhalf uur pikken we ze weer op en gaan naar de smalworld. Gezellig met de bootjes en gezellig muziekje dat verder  de hele dag in je hoofd blijft hangen. Ondertussen wat eten en drinken wat we bij ons hadden en wat knabbeltjes terwijl we bij de verschillende attracties wachten. Zo komen we de tijd lekker door. Inmiddels is de mist opgetrokken en een heerlijk zonnetje schijnt. We genieten volop. Om vijf uur eten we een lekkere salade of een broodje en dan gaan we de parade kijken. Wat is dat toch leuk. Dan nog naar Pinocchio en dan nog via de winkeltjes op het hotel aan. Daar aangekomen gaan we naar de kamer waar we op het bed neerploffen. Truus en ik nemen een wijntje en ik denk dat Dennes en Natascha met Maike ook zijn gaan slapen. We kijken ondertussen Barcelona - Liverpool en gaan zo slapen. Morgen gaan we naar het moviepark dus moeten we uitgerust zijn. Weltrusten voor zover. Groetjes de Disneygangers.

1. Van den Brink:
    1 mei 2019
    Mooie dag (ondanks het wachten)! Geniet en slaap lekker straks!
  2. Loes:
    Leuk’ ❤️ om het weer terug te zien ‘
    Het weer is ook prachtig niet te koud niet te heet ‘ veel plezier morgen
  3. Natascha:
    Gelukkig staat de Baron nog in de Efteling en zijn Maike
    En ik in space mountain geweest. 😀
    Het was een gezellige dag, morgen geZellig nog een dag.
  4. José Siderius Out:
    2 mei 2019
    O wat erg dat wachten, ik moet er niet aan denken, Wat lijkt Truus toch veel op haar moeder, net of ik mevrouw Calis zie zitten, leuk , hoe ouder we worden hoe meer we op onze moeders gaan lijken, het is me al bij veel kennissen opgevallen Tja we geven nu eenmaal onze genen door, zo is het leven,,,, lieve mensen heel veel plezier met elkaar geniet ervan,,,, José