2 mei

2 mei 2019 - Magny-le-Hongre, Frankrijk

Allereerst Carla van harte gefeliciteerd met je verjaardag namens ons vijfen. We hopen dat je een fijne dag hebt gehad. Wij waren vanmorgen vroeg uit de veren nadat we geslapen hadden als Doornroosjes. Na een heerlijk ontbijt gingen we op weg naar movieworld dit keer. Wat hebben we genoten ondanks het wat mindere weer. Fris en af en toe wat spetters. We hebben attracties bekeken hoe het in de filmwereld toegaat met het stuntwerk.Truus Dennes en ik gingen met het treintje langs defilmopnames met stuntwerken. Ondertussen gingen Natascha en Maike naar een hele enge attractie zij gingen in een soort halve boog heel eng. Zal kijken of ik het erbij  kan zetten. Ook gingen Natascha en Truus in een lift die heel erg snel naar beneden valt. Dan eten we een hotdog en drinken koffie. Hierna gaan Maike en Natascha nog in een rollercoaster. Truus en ik winkelen wat terwijl Dennes op zijn meiden want. Daarna gaan we met z,n allen naar een spectuculairestuntshow. Geweldig. Ook hierna worden nog diverse souveniers gekocht en van hot naar her gelopen. En gekeken wat er nog gedaan kan worden. Om half zeven gaan we een hamburger eten.  Dan gaan we rustig aan naar het hotel terug waar we om half negen arriveren. Dan nog een spelletje en  Maike naar bed , nu nog met een wijntje op bed en dan gaan we zo slapen. Benen en lijf zijn best aan rust toe na zo,n hele dag in de buitenlucht. Morgen weer inpakken en de terugreis aanvaarden. Veel groetjes de Disneygangers.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Natascha:
    2 mei 2019
    Inderdaad een vermoeiende, maar weer heel gezellige dag. Trots op tante Truus die (met 82 jaar) in de Tower of Terror is geweest en het super vond. En Maike dat (heel verstandig) nog even oversloeg. Wie weet komt Movieworld nog eens aan bod, maar voor nu waren de Disneystudios genoeg 😜.
  2. Jackie:
    2 mei 2019
    Tijd vliegt natuurlijk als je zoveel pret hebt. Reportage was weer goed zoals altijd. Ik heb genoten.
    Een veilige reis terug maar. Ik hoor wel wanneer you weer thuis ben, en dan op naar je volgende reis verhaal. Xx
  3. Arendina:
    3 mei 2019
    It’s a small world after al!! Geniet en veilige terugreis!!
  4. Loes:
    3 mei 2019
    Geweldige dagen achter je’
    Thuis wat rust en bijslapen en nagenieten !

Ik zal naar je uitkijken