Texel

15 oktober 2019 - Texel, Nederland

Zo vanmorgen om half acht opgestaan en om half negen richting Nel gereden.  Daar mijn auto neergezet en Danny rijd ons naar de Hakkelaarsbrug. Hier staan Diana en Lenie al te wachten.En ja op tijd komt een klein busje voorrijden waar wij en de koffertjes worden ingeladen. Via Diemen en Heemskerk rijden we naar Julianadorp waar we met 13 personen in een grote bus overgeladen worden richting de boot in Den Helder . En ja we mochten mee. Op de boot ons eerste kopje koffie en een sausijzenbroodje ( inmiddels een uur). Na de overtocht rijden we richting hotel waar we onze kamers krijgen aangewezen dan naar boven even uitpakken en hierna gaan Lenie, Diana en ik even de omgeving verkennen want het is even droog. We zien heel veel paddestoelen na een korte wandeling keren we terug in de regen  naar het hotel en Nel. Dan nemen we lekker een drankje ( wijntje) en zitten gezellig met enkele medepassagiers te babbelen. Om zes uur is het tijd voor het vier gangen diner. Maar eerst kregen we heerlijk brood met kruidendokter en een amuse. Dan lamsvlees carpacho. Hierna een paddenstoelensoep. Heerlijk. De meiden hadden hierna een kipgerecht en ik vis. Dan nog een toetje met cake en ijs, veel te veel allemaal maar zo lekker. Om acht uur gaan we kaarten. Ik breng er van ons vieren het slechtste er van af maar toch de 4000 punten nog gehaald. Om elf uur zijn we klaar nog een afzakkertje halen en nu nar bed. Morgen gaan we in de ochtend naar een museum en in de middag naar Den Burg. In de avond weer kaarten dus morgen de verdere verhalen . Voor nu weltrusten. Groetjes de kaartmeiden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jackie:
    15 oktober 2019
    Gezellig zo. Leukemia dagon toegewenst!!!
  2. Jackie:
    15 oktober 2019
    Sorry ik had he moeten lezen voordat ik het verstuurd had. Er was geen autocorrect.
    Gezellig zo. Leuke dagen toegewenst.
  3. Loes:
    Zo’ dat klinkt al Héél gezellig - zo’n eerste dag

:-) 👍🏼
  4. Wil:
    15 oktober 2019
    Veel plezier op het mooie Texel
    Suc6 met kaarten
    Groetjes van hier
  5. Natascha:
    Veel plezier vandaag 😘
  6. Van den Brink:
    Fijne vakantie!
  7. Anna Noordijk:
    15 oktober 2019
    Heel veel plezier gezellig zo samen
  8. José Siderius Out:
    15 oktober 2019
    Zo dat is heerlijk eten en fijn genieten met elkaar.Geniet ervan!!!!.