Weer thuis

28 oktober 2023 - Thuis, Nederland

Zo om 8 uur vertrokken we vanaf ons hotel. We rijden door de regen. Het is gezellig babbelen in de bus ,lezen spelletje op telefoon of computer. Zo rijden we met enkele tussenstops naar Nederland. Wel mooi gezicht de regenwolken tussen de heuvels . En ook viel het op hoeveel er in die paar dagen aan bladeren is verkleurd. ( ik hoop dat er volgende week ook nog gekleurde bladeren zijn als ik met Arendina naar Wenen ga.) . We zijn om half zes bij de verzamelplaats waar we nog een buffet krijgen en dan worden we om zeven uur weer terug naar Almere gebracht. Als we uitstappen arriveert ook Dennes dus kunnen we meteen weer instappen. Valmar is helemaal blij als we bij de Schuitemaatjes arriveren. Natascha rijdt met mijn auto (ik rij niet meer in het donker) en Dennes erachter aan naar de Oostgriend. Daar uitgeladen. Natascha en Dennes uitzwaaien . Valmar uitlaten en naar bed. Het was een boeiende en prachtige reis maar wel vermoeiend. Nu even bijkomen want volgende week ga ik met Arendina naar Wenen op een muziekfeest naar André Rieu. Natascha bedankt voor je fijne gezelschap en we zullen het zeker nog een keertje doen. Gonda

1. Arendina:
    28 oktober 2023
    Toppers nu bijkomen en wassen 🤪
  2. Natascha:
    Het was zeker gezellig!! Dank je wel voor dit mooie cadeau. Liefs Natas
  3. Jackie:
    28 oktober 2023
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad samen. Was wel een hele belevenis.
    En nog zo'n rit in de boeg, met Andre' rieu, zal wel binnen worden fehouden denk ik, want het wordt toch wel killetjes bij jullie. Erg spanned wel. Enjoy, maar eerst ern beetje uitrusten hoor.
  4. Carla:
    28 oktober 2023
    Ja die stedentrips zijn zeker vermoeiend, maar ook boeiend. Berlijn nog nooit geweest, maar Wenen vorig jaar bezocht. Erg mooie stad, helaas zonder Andre Rieu. Wel in mooie kerstsfeer.
    Ook daar veel plezier.