Sluis

7 augustus 2023 - Sluis, Nederland

Vanmorgen na het ontbijt ben ik richting België gereden. Ik wilde tanken maar bij de pompen daar in België konden ze mij. Creditcard niet lezen dus ik de pee erin en doorgereden naar Knokke en Heist maar dat vond ik maar niets al die grote hoge hotels flats en weet ik wat en ze waren volop met de weg bezig zodat ik amper ruimte had om te rijden dus had ik België al wel gezien. Ik rijd terug en kom in Sluis. Van vorig jaar met Henk weet ik nog dat het een erg leuk plaatsje is. Dus eerst bij de molen een koffie dan slenter ik langs terrasjes en winkeltjes en mooie huizen en gebouwen zo leuk allemaal. Om bij enen heb ik trek en ga lekker op en terrasje zitten. Het is heerlijk weer dus lekker buiten. Wel uit de wind want die is wel stevig. Ik bestel een kapsalon kip. Nu dat was me het portie wel en zo heerlijk. Maar ik kreeg het echt niet allemaal op. Dan ga ik weer terug naar het hotel even uitrusten. Hierna weer een flinke wandeling met Valmar gemaakt door het bos. Terug lekker op het terras mezelf op een wijntje getrakteerd. Dan ga ik binnen en kan na betalen mee genieten van het buffet . Erg lekker allemaal. Hierna even op de kamer wat lezen en de tv even kijken. Nu heb ik Valmar uitgelaten en lig lekker op bed jullie bij te kletsen. Morgen na het uitschrijven rijd ik nog bij Thea langs voor een bakkie koffie en dan weer op huis aan.

1. Arendina:
    8 augustus 2023
    Heerlijk om je belevenissen te lezen hier thuis. Je vermaakt jezelf gelukkig wel zeker samen met Valmar.