Zeeland

7 augustus 2023 - Aardenburg, Nederland

Gisteren om half 10 vertrokken en over de A27 richting Breda gereden dan verder richting Bergen op zoom en uiteindelijk via de westerscheldetunnel bij Thea op de camping aangekomen. Er was wat regen onderweg maar niet al te erg wat een prachtige grijze luchten.  Wat was dat een heerlijk weerzien. Veel te kletsen wel en ze nodigt me uit om mee uit eten te gaan samen met haar kleinzoon en vrouw en achterkleinkind uit Duitsland want die zaten daar ook op de camping. Heerlijk in Oostburg een vispannetje gegeten O zo lekker. Dan gaan we weer terug. Nog even kletsen en om Acht uur ga ik naar Aardenburg naar het hotel om in te checken.( Het is maar 10 minuten van haar camping vandaan. ) Hier me geïnstalleerd en Valmar eten gegeven. Dan even lezen en tv gekeken. Om 10 uur laat ik Valmar nog een keertje uit en duik daarna mijn bed in. Nu heerlijk geslapen en met een zonnetje wakker geworden. Ik ga er vandaag een heerlijke dag van maken.

1. Wim:
    7 augustus 2023
    Lieve Gonda, hopelijk komt het zonnetje inderdaad voor woensdag tevoorschijn...hier veel regen vandaag. Fijn dat je het weerzien zo leuk vond en kan 'bijkletsen".....Jammer van het vispannetje, hopelijk is er ook nog wat anders, lekkerder, te eten. Veel plezier!
  2. Gerard:
    7 augustus 2023
    Geniet en maak er een mooie dag van
  3. Natascha:
    7 augustus 2023
    Fijn dat het zo gezellig was. Maak er samen met Valmar weer een leuke en gezellige dag van.