Wat een heerlijke dag.

31 oktober 2022 - Echten, Nederland

Nadat we wakker zijn geworden gaan we lekker op ons gemak ontbijten. Dan laat ik Valmar uit met een lekkere wandeling over het vakantiepark. Terug haal ik een pak koffie en zet ik koffie die we heerlijk buiten opdrinken. Dan gaan we een stuk wandelen alleen was dat in het bos met de rolstoel geen doen dus na nog even bij het boogschieten te hebben gekeken gaan we toch maar terug en lopen we door het park wat met de harde wegen beter te doen is. Dan buiten lekker wat lezen en lunchen. Tegen drieën gaan we naar de ingang van het park want Jan(zwager)  komt op bezoek. Henk en ik nemen een lekker ijsje en Valmar was daar ook blij mee want hij vind ijs ook erg lekker. Daar is Jan dus met hem naar ons huisje. Daar weer lekker koffie gemaakt en gekletst. Om vijf uur gaan we in Jan z,n auto naar de Chinees in Dieperbrug. Her ziet er erg lekker uit. Helaas voor mij na enkele happen toch last dat ik ijs heb gegeten.ik weet nu dat ik echt geen ijs meer ga eten. Maar Jan en Henk genieten er dubbel van. Gelukkig voel ik me na een tijdje weer een stuk beter en na het toetje brengt Jan ons terug en met de belofte voor nog een keer een nieuw etentje rijd Jan weer huiswaarts en wij zetten ons voor de tv. Om sport te kijken. Het was weer een heerlijke dag.

1. Loes:
    1 november 2022
    Net de fotoos bekeken’ een heerlijje omgeving 🍀🍀😍