2 juli

2 juli 2019 - Cape Town International Airport, Zuid-Afrika

Zo dan is vandaag onze laatste dag aangebroken in Kaapstad. Bij het ontbijt horen we dat Robbeneiland niet door gaat omdat het te veel stormt. Dus als alternatief krijgen we nog een kleine rondtoer door de stad om nog op bij het fort van Jan van Riebeek foto,s te maken en bij het parlementsgebouw. Dan rijden we naar het waterfront waar Astrid ons laat zien waar we on vijf uur voor diner verwacht worden. Ook het kunstmuseum en het aquarium laat E zien. Carla en ik besluiten na het winkelen naar het aquarium te gaan. Het is er erg mooi. We brengen er bijna twee uur zoet. Dan gaan we naar een winkelcentrum waar we een kop koffie en een broodje kopen en rustig de tijd nemen om het op te eten. Daarna lopen we nog zo,n anderhalf uur om de tijd te doden door de mal. Het regent intussen en binnen is het droog. Om vier uur lopen we naar het restaurant waar er inmiddels al enkele medereizigers hebben verzameld. We wachten op de rest en gaan dan met z,n allen een hapje eten. Reuze gezellig. We hadden een geweldig leuke groep mensen bestaande uit zestien personen en dan Astrid en Rajar. Astrid was een geweldige reisleidster en Rajar een goede en zeer kundige chauffeur . We hebben ruim 5000 kilometer afgelegd deze vakantie. Dank aan iedereen die mede deze reis zo geweldig en gezellig hebben gemaakt. En vooral Carla voor het opschrijven van de notitie,s en een fijne reisgenoten was. Nu op de luchthaven wachten op de terugvlucht. Groetjes van Carla en Gonda.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jackie:
    3 juli 2019
    Allen is mooi. Julie make zo goed reclamation voor zo'n trip te doen.
    Ik Ben er jaloers open. He erg genoten van all verslagen end photos.
  2. Natascha:
    3 juli 2019
    Zoals ik de verslagen heb gelezen hebben jullie een geweldige vakantie gehad. Nu lekker nagenieten thuis op de bank.