Naar Wenen

6 november 2023 - Velburg, Duitsland

Zo vandaag is het  dan zover dat ik met Arendina naar Wenen ga. Vanmorgen om half vier liep de wekker af. Alles staat klaar en om 4 uur rijden we naarAmsterdam. We zijn er om bijna kwart voor vijf bij Station Sloterdijk. Geen bus te zien. Wij wachten. Er lopen nog watmensen met koffertjes ook rond te kijken. Om vijf uur stopt er een taxibusje waar uit blijkt dat we daar mee moeten. Ingestapt. Die brengt ons naar Utrecht waar we in de bus van oad stappen. Die rijd ons via Amersfoort naar Apeldoorn en Arnhem door naar Didam. Daar zijn we om 8 uur. We krijgen er koffie en een grote stroopwafel. Om half tien vertrekt de bus dusArendina en ik lopen nog even een rondje. ( moeten nog lang genoeg de bus in) Om half tien is iedereen in de bus en we rijden. Al snel zijn we in Duitsland. We rijden lekker door. Na 2 en half uur plas en koffie pauze. En zo gaan we verder met nog 2 x een stop. Het is prachtig om te zien met de heuvels en de bomen in herfsttooi. Echt genieten. Om zes uur zijn we bij het hotel in zuid Duitsland en om zeven uur hebben we diner. Lekker soep, snitchel met parat en sla. Nu om 9 uur lekker in bed morgen om kwart over zes gaat de wekker weer. Tot morgen. Arendina en Gonda.

1. Jenny Wijnands Out:
    6 november 2023
    Veel olezier
  2. Van den Brink:
    7 november 2023
    Fijne vakantie!
  3. Wim:
    7 november 2023
    Het zal waarschijnlijk niet de laatste Schnitzel die jullie op deze reis zullen eten. Geniet ervan en van het mooie Wenen!
  4. Jackie:
    8 november 2023
    Fijn nu kanik volgen waar Julie zijn en zo te zien genieten va n de herfst kleuren.