Weer thuis

8 augustus 2023 - Thuis, Nederland

Zo vandaag was het weer terug rijden naar huis nadat ik eerst vanmorgen nog een lekkere wandeling met Valmar had gemaakt. Dan nog even naar Thea voor een kopje koffie en dan gedag gezegd en rond elf uur op huis aan. Het eerste stuk in Zeeland is zo relaxt rijden mooi landschap en zo rustig op de weg. Mooie luchten met van die donkerder wolken ertussen. Wel mooi kijken maar foto,s maken gaat niet als je moet rijden. Bij Bergen op Zoom werd het een stuk drukker op de weg met veel vrachtwagens. (Ik dacht dat die ook op vakantie waren) Dus vanaf daar bijna hele weg verder via Breda en Utrecht op de tweede baan gereden. Af en toe was er een gaatje om ertussen te rijden. Maar al met al wel veel rustiger als wanneer er geen vakantie was. Om twee uur was ik thuis en Valmar blij dat hij weer thuis was. Hij ging meteen weer liggen rollebollen op het kleed. Het waren heerlijke paar dagen en om af te sluiten ben ik vanavond met Lars en Arendina wezen eten bij de Jutter. Erg gezellig en heel erg lekker. Nu lekker zo mijn eigen bed weer in.