Een middagje varen.

27 augustus 2020 - Thuis, Nederland

Vandaag met Greet en Barry wezen varen in Weesp op de vecht. Eerst een kopje koffie dan naar de boot. Daar aangekomen kregen we eerst een drankje en dan inschepen in een  leuk blauw huisje dat  was onze boot. We vaarde over de vecht de brug ging voor ons omhoog. Langs de vele woonboten en prachtige buitenhuizen naar fort Uitermeer. Daar aangekomen kregen we een kleine rondleiding langs het fort en de plof huisjes en een boeiende uitleg erbij. Dan konden we nog wat drinken. Mijn broer Henk was de hele route langs de vecht in zijn scootmobiels gevolgd en had zich bij ons gevoegd voor de rondleiding en gezellig drankje. Dan stapt hij weer in zijn scootmobiels en wij meiden werden weer in de boot genomen en weer terug gevaren naar café het Helletje waar we nogmaals werden getrakteerd op een drankje. Dan is het al over vijven dus weer snel huiswaarts. Het was zeer geslaagd zeker ook door het mooie weer.

1. Loes:
    27 augustus 2020
    Hoi’ dat klinkt zeker gezellig ‘altijd Leuk bootje en de Vecht super ❤️ Fijn te lezen dat jullie plezier gehad hebben ‘
    Oo naar volgende uitje

Liefs Loes
  2. Jackie:
    30 augustus 2020
    Leuk zeg zo 'n rondje Weesp, enfijn dat Henk ook een beetje mee kon genieten.
    Maar al die drankjes???? Ik hoop daT dat allemaal wel good ging.!!!!
  3. Gonda Calis - Out:
    30 augustus 2020
    Jackie die drankjes waren alcohol vrij want ik was met de auto.
  4. José Siderius Out:
    31 augustus 2020
    Goh, wat gezellig, en leuk voor Henk dat hij jullie kon volgen met zijn scootmobiel, Voor hem ook weer een leuk uitje, Henk maakt gelukkig goed gebruik van zijn scootmobiel, dat was goed dat we toen doorgezet hebben, want als je eraan toe bent dan is het een uitkomst, Gonda jij kan nog lekker met je autootje overal heen en zo te zien ook met het bootje, erg leuk, Denk dat ik het binnen kort ook eens ga doen met Henk erbij, neem daarvoor nog wel contact met je op.... groetjes en tot gauw.