Geen cruises

25 maart 2020 - Thuis, Nederland

Zo in deze rare tijd even een update Joke ( jackie) kan niet naar.Nederlan d komen dus onze geplande cruise gaat dus ook niet door. We krijgen wel vouchers zodat we het op een ander tijdstip kunnen doen. Verder blijf allemaal gezond zodat ik op een ander tijdstip jullie over onze cruise kan vertellen. Het allerbeste met iedereen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Van den Brink:
    26 maart 2020
    Het is even niet anders. Jullie hebben een mooie cruise in het vooruitzicht!
    Pas goed op jullie zelf en we lezen graag mettertijd de verslagen van de cruise :-)
    Groetjes, Sjaak en Chantal
  2. José Siderius Out:
    27 maart 2020
    Heel jammer zusjes, maar jullie houden het tegoed. Zelf een beetje ervaren hoe ziek je kan zijn van Corona, ik had het gelukkig niet , lag wel op de isolatie vanwege een andere besmetting ,,,maar O,o, wat heb ik me ziek gevoeld, en al dat gedoe in het ziekenhuis, met die bescherming, niet te geloven, wat een extra werk hebben die mensen echt een diep , diep, respect voor alle zorgverleners die in deze tijd, zich inzetten om iedereen te helpen. maar lieve zussen, voorzichtig blijven, deze nare tijd gaat voorbij, dan dubbel genieten enne, misschien ga ik dan wel mee!!!! liefs van de grote zus.