Winkelen.

21 oktober 2021 - Esbjerg, Denemarken

Vanmorgen na het ontbijt willen we gaan winkelen in Esbjerg. Een grote havenstad een kleine 50 kilometer verderop. Dus in de auto en met navigatie vinden we snel de parkeerplaats boven op het winkelcentrum. Het is droog en we zien af en toe blauwe lucht en zelfs de zon probeert zijn best te doen om zich te laten zien. Er zijn heel wat winkels maar ook veel internationale. Maar het is er gezellig en we brengen er een flink tijdje door. Om ong. Een uur krijgen we trek en zoeken een plaatsje in een restaurant waar we drinken en eten bestellen. Erg lekker en heel gezellig. Om half drie gaan we buiten het winkelcentrum de winkelstraat in en daar verschillende winkels bekeken. Ook lopen er twee gekke poppen en we vragen waarvoor dat is want ook hier waren overal draken ook in Legoland hadden we die volop gezien en in het legohouse ook. Dus vertelde de vogelpop dat het was vanwege de herfst.  Dan gaan we weer op huis aan. Voorlopig hebben we nog geen trek in eten. We hebben lekker brood gekocht want vanmiddag was het merendeel al warm eten en veel.  Dus als we trek krijgen kunnen we een broodje eten. Natascha neemt een lekker bubbelbad en wij lezen wat of zitten spelletjes te doen op de tablet. Nu nog war Netflix kijken met een drankje en dan is het al weer bijna tijd om naar bed te gaan. Het was weer een gezellige en tussen de buien vanmiddag door een droge dag. Gonda

1. Jackie:
    22 oktober 2021
    Leuke photos. Goed verslag en ik geniet daarvan. Jammer van de regen, maar toch niet zoveel als wij vandaag haddeb.
  2. Natascha:
    22 oktober 2021
    Ondanks de vele winkels alleen een winterjas voor Maike gekocht. Het was niet helemaal onze smaak, maar wel erg leuk om alles te bekijken. De designwinkels vallen wel in de smaak, maar ja dat is weer lastig meenemen, dus dat blijft bij ideeën opdoen.