Zaterdag 27 oktober.

27 oktober 2018 - Seaford, Australië

Hallo iedereen,  vanmorgen zijn we weer wakker geworden en op ons gemak ontbeten en daarna koffie gedronken. Hierna zijn we weer naar de Dandenong market gegaan om Jose haar bh’s te ruilen. Jackie moest er toch in de buurt zijn anders was het niet gebeurt, en dus hebben we weer gewinkeld op de markt. Truien voor Jose en mij en voor Dex natuurlijk toch T shirt voor volgend jaar zomer.( Ze zijn zo leuk ) hierna nog een keertje een badkamer zaak ingegaan om nog meer ideeen op te doen. Daarna gingen we naar Sarah. ( dochter van  vriendin) om een prachtige dolfijnen staart te brengen voor hun dochter. Als je de ogen zag glinsteren van het meiske zo leuk. Hierna gaan we nog even bij Andy langs waar we weer een uurtje kletsen. Dan moeten er ook nog wat boodschappen gedaan worden . Als we thuiskomen maken we het eten klaar en eten weer een heerlijke maaltijd. Nu voor de tv tot het bedtijd word. O ja we hebben ook nog wat lekkers voor bij de koffie gekocht vanavond omdat het zaterdag is. Tot zover vandaag morgen is er weer een dag. Groetjes The tree Sisters.

1. Natascha:
    27 oktober 2018
    Toch fijn dat jullie iedere dag weer wakker worden 🤣😂. Maar ook dat het weer een geslaagde dag was. Welterusten voor straks 😘
  2. Loes:
    27 oktober 2018
    :-) dacht ik ook Natascha :-)

Hee Dolfijnenstaart ? Wat ik ik hierbij denken ?

‘ hier gaat het kouder worden ‘
    Had gisterenavond een receptie/feestje van 12,5 jaar huwelijk - was gezellig
    Van 18:30 - was pas 23:30 thuis - was eerste feest sind 6 jaar :-)
    Leuk ‘

Tot morgen -