28 oktober

28 oktober 2018 - Seaford, Australië

En zo is het dan zondag geworden. Nadat we ontbeten hadden gingen we naar Mornington om voor Jackie een kleine koelkast te kopen voor beneden in de kamer. Gisteren waren we in Frankston maar daar hadden ze ze niet meer. Maar hier nog wel. Nadat we dat gedaan hadden brachten we Jose naar huis waar ze Joke haar kozijnen ging schilderen. Jackie en ik gingen naar familie om Sef zijn 90 ste  verjaardag te vieren. Dit was in Dandenong. Het was er erg gezellig en omdat ik er al verschillende mensen kende voelde ik me erg op mijn gemak. Er was ook verrukkelijk eten Jackie en ik hadden garnalen in knoflooksaus met een heerlijk glas wijn voor mij. Later had ik nog een tweede glas maar toen ik thuis kwam ging ik wel even naar bed waar ik in slaap viel. Nadat ik weer wakker was ging ik naar boven en hebben we heerlijk eten gekookt en gezellig gegeten nu maar zonder wijn. Nu voor de tv de rest van de avod volmaken. Morgen gaan we met Andy naar zijn land. Dus bijtijds naar bed. Tot zover vandaag Groetjes The tree sisters

1. Henk out:
    28 oktober 2018
    weer eten klaar maken ..goede reis morgen met andy
  2. Henk out:
    29 oktober 2018
    hier alles oke,
  3. Lhvan zanten:
    3 november 2018
    Hoi Gonda mooie foto's van het uitzicht. lekker met korte mouwen heerlijk weer dus en wat een lekker uitziende taartjes eten jullie mmmm ziet er weer heerlijk uit. groetjes Louis en Carola