Vrijdag 26 oktober

26 oktober 2018 - Seaford, Australië

vandaag gingen we naar de Dandenong markt. Hier hebben ze grote markten bestaande uit grote hallen. Een voor alle groente en fruit, een voor vlees en andere zijde vis, een of twee hallen voor kleding schoenen snuisterijen en allerhande non food. Dan hebben ze nog een hal waar ze eten verkopen van kopje koffie broodjes en allerlei warme maaltijden chinees tais marrokaans en alles wat je maar kan bedenken. Het ruikt er zo heerlijk dat je vanzelf wel trek krijgt. Dus wij hebben er ook weer heerlijk gegeten en gedronken dan nog groente gekocht( Natascha voor jou je ugg sloffen) . Dan gaan we weer op huis aan. Jose gaat naar het strand Jackie gaat in de tuin werken en ik duik op de bank want met dat lopen op de markt wil mijn rust even een siesta. Daarna lopen we nog met sheena een wandeling achter langs de Creek. Zo mooi daar. We vinden er mooi geschilderde stenen. Mooi als souveniertjes. Hierna maken we lekker eten met de lekkere vis ( haai ) die we vers van de markt hadden meegenomen. We drinken er een glas alcohol vrije cider bij gemaakt van rode grape fruit o zo lekker. Nu op de bank foto,s erbij plaatsen en de andere lekker tv kijken.  Groetjes The Tree Sisters.