25 oktober

25 oktober 2018 - Seaford, Australië

vanmorgen moest Jackie met Andy om acht uur bij de oogarts zijn dus zeer vroeg (zes uur) bed uit voor haar. (Jose en ik slapen nog) Gelukkig gaat alles heel goed met zijn ogen en is hij zo blij dat hij weer kan zien. Hij is een ander mens geworden dat hij weer zien kan.  Om tien uur waren ze weer bij Jackie thuis. Jose en ik waren inmiddels wakker geworden en hebben ontbeten. We gaan met z,n vieren koffie drinken. Om twaalf uur brengen we Andy thuis. We gaan hierna winkelen voor een nieuwe badkamer voor Jackie. Ze heeft al een tijdje een lekkende douche en daardoor is nu haar vloer verrot. Ze wil haar hele badkamer nu vernieuwen in kleuren die ze zelf graag heeft. Ze is uitgekeken op het creme en bruin in haar huis. Tussendoor  dat we vier verschillende zaken bekijken hebben we een heerlijke lunch. Vol van de indrukken en een stapel folders gaan we op huis aan waar we ook nog even de foto winkel aandoen om voor Andy een fotoboekje te laten maken van zijn verjaardag. Thuis gekomen vertrekt Jackie naar Tony. Jose en ik vermaken ons wel voor de tv. We hebben nog heerlijk eten in de koelkast dus een warme maaltijd is tussendoor snel opgewarmd. Jose gaat nog even met Sheena wandelen en dan gaan we zo weer naar bed na weer een goede dag hier. Groetjes The Tree Sisters. ( The tree sisters is een rotsformatie in de bleu mountains bij Sydney maar ik vind het een leuke naam voor ons).

1. Gerard en Marianne:
    25 oktober 2018
    Fijn om te horen dat het zo goed gaat met Andy's ogen. Ook bij Ikea geweest om te kijken voor een nieuwe badkamer? Volgens mij kunnen ze ze bij Ikea ook zorgen voor installateurs. Met de kadten was ook Joke ook goed geslaagd bij hun. Veel plezier verder.
  2. Loes:
    👍🏼
  3. Natascha:
    25 oktober 2018
    Heerlijk weer zo een dagje. Ben benieuwd wat dat voor nieuwe kleur gaat worden van de badkamer. Valmar heeft een nieuw speeltje waar hij snoepjes uit moet zien te halen, hij is er helemaal druk mee. Maike zorgt ook weer goed voor hem.
  4. Gonda Calis - Out:
    26 oktober 2018
    Dank je wel voor het zorgen van Valmar Maike daar is Oma erg blij mee.