24 oktober

24 oktober 2018 - Seaford, Australië

Zo vandaag een ontspannen dag gepland. Nadat we wakker waren geworden en ontbeten hadden gingen we op ons gemak naar Stella en daarvandaan langs de kust gereden .Eerst naar mt Eliza de plaats waar Jackie vroeger woonde en langs waar haar huis stond. Op het stuk land waar haar huis stond hebben ze twee nieuwe huizen gebouwd. Overal komen op de grotere stukken land waar een huis stond staan er nu twee. Dan verder langs de kust verder naar Sorrento. Hier hebben we lunchpauze. Heerlijk in het zonnetje buiten gezeten. Het zou 15 graden zijn maar in de zon heerlijk. Na de lunch nog even gewinkeld. Jackie koopt een bloes en ik een vestje. Hierna gaan we verder naar de peninsula hot springs. Heerlijke warm water bronnen. Mooi aangelegd in de natuur. O wat genieten we met z,n vieren zo ontspannen. We gaan tot aan de bovenste Spa waar we genieten van de geweldige omgeving. Het enige nadeel is dat de badjassen zo nat en zwaar worden. Dan rustig aan naar beneden lopen en beneden wat drinken en heerlijk op een bed liggen. Om half zes aankleden en naar huis waar we in Frankston stoppen bij de Chinees waar Stella heerlijk eten haalt die we bij haar gezellig opeten. Om negen uur zijn we thuis waar Sheena ons vrolijk welkom heet. Nu lekker op de bank jullie bijkletsen. Groetjes The Tree Sisters.

1. Van den Brink:
    24 oktober 2018
    Lekker genieten! Leuke foto's!
    Fijne vakantie, groetjes, Sjaak en Chantal
  2. Gerard en Marianne:
    25 oktober 2018
    Heeeeerrlijk de war water bronnen...en dan lekker afkoelen in het dompelbad :-)