Hoera Hoera Hoera 75 jaar

23 oktober 2018 - Seaford, Australië

vandaag is het Andy,s verjaardag,  Dus we hebben gisteren al in de feestwinkel ballonnen gekocht en afgesproken dat we ze om half tien komen ophalen. In Nederland hadden we al vlaggetjes meegenomen en een button. Hij moest eerst om negen uur naar de tandarts dus Stella ging met hem naar de tandarts en wij hebben de huiskamer versierd. Dus toen hij om tien uur terugwas,was hij erg verrast. Nog nooit was er in Australie zoveel mensen en zeker zijn drie=zusjes en zijn nicht op zijn verjaardag geweest. Dus dat was wel erg emotioneel. Na het toezingen van de jarige met de medebewoners hebben we zijn verjaardagstaart aangesneden en met alle bewoners gedeeld. (We hadden 4taarten gekocht). De mensen en Andy genoten en wij dus ook. Na de koffie zijn we weer naar restaurant Sofia in Frankston gegaan waar wenet als met Jose haar verjaardag geluncht hebben. Dit keer pizza,s en hamburgers. Zo lekker. Dan gaan we weer terug naar Avondrust en drinken en kletsen buiten nog een paar uurtjes met Andy. Hij vertelt dat hij wel elke dag zo,n dag wil hebben. Hij geniet zichtbaar. Om half vijf gaan we weer naar huis waar we moe maar voldaan op de bank ploffen en even een schoonheidsslaapje doen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lhvan zanten:
    23 oktober 2018
    Fijn dat jullie zo genieten
  2. Loes:
    23 oktober 2018
    Oh dit moet fantastisch voor hem zijn geweest en voor jullie een dankbare dag :-)

❤️
  3. Gerard en Marianne:
    23 oktober 2018
    Fijn dat Andy zo'n fijne verjaardag heeft gehad. Leuke foto's hoor en op naar nog een jaar erbij. Groetjes Gerard en Marianne
  4. Truus:
    23 oktober 2018
    Lieve ‘Outjes’”Andy van harte GEFELICITEERD11😍😘 wat fijn dat je zussen er zijn ook voor hun is dit een fijne dag vol herinneringen voor ze als ze over een paar weekjes weer hier zijn blij dat jullie zo genieten ik gun het jullie van harte nog een fijne tijd liefs groetjes van ons 2tjes💕😏🌈
  5. Natascha:
    25 oktober 2018
    Veel hollandser dan dit kan bijna niet 🎊🎉 nog fedeliciteerd 🎈