2 November ,

2 november 2018 - Seaford, Australië

Vanmorgen moest Jackie bloed laten afnemen en een röntgenfoto laten maken . Jose en ik zouden samen koffie drinken maar toen kwam Stella binnen en hebben we gezellig zitten keuvelen met koffie en gebak, (straks pas ik niet meer in mijn kleren van alle gebak).Als Jackie terug is gaan we gezellig lunchen en dan naar Andy.Nadat we bij Andy waren geweest gingen we nog even winkelen en omdat het dinsdag hier Melburnecupday is hebben veel vrouwen gekke hoedjes op en Jackie en ik kopen een hoedje. We hebben veel lol. Dan weer op huis aan waar Stella weer naar huis gaat en Jose de avond alleen thuis doorbrengt. Ik ga met Joke naar vrienden om Majong te spelen en er eerst heerlijk te eten. Na een geslaagde avond zijn we nu weer thuis. Het was wat minder warm als gisteren maar wat regen en ong 24 graden. Nu in de avond is er een flinke storm opgestoken maar met de ramen dicht merk je het niet. Nu tot zover vandaag. Groetjes The Trree Sisters.

1. Henk out:
    2 november 2018
    ik heb ook thee gedronken met thea..ze kwam omdat jullie zo ver weg zitten ,zei ze
  2. Natascha:
    3 november 2018
    Zeer Passende Hoeden🤣

(Voor de Tijd van het jaar 🤪)