1 November

1 november 2018 - Seaford, Australië

En dan is het november geworden en vanmorgen nadat we ontbijt hebben gehad zouden we op koffie visite gaan maar Michelle maar ze belde af. Niet getreurd Jackie heeft beneden een heerlijk koele kamer en die wilde ze gaan gebruiken en we hadden er al een koelkast voor gekocht dus voor het te warm word(30 graden)  gaan we aan het werk. Meubels verzetten schoonmaken en wat er zoal moet gebeuren. Ondertussen drinken we koffie met taart en gaan verder. Als het resultaat naar ons zin is gaan we lunchen. Hierna gaan we naar Andy. We zitten buiten omdat het erg heet is. Andy had bloemetjes voor de tuin gekocht maar verschillende zijn door de slakken opgegeten dus gaan Jackie en ik naar de winkel en kopen slakkenkorrels en ook tien nieuwe plantjes. We zetten ze in de tuin en verschillende hulpen komen kijken en vinden het geweldig. Hij heeft ook verschillende lelies geplant die beginnen ook te groeien. Dus het zal vast erg gezellig worden. Dan gaan we naar huis waar Jackie naar Tony gaat en Jose en ik even uitrusten. Om zes uur gaan we koken heerlijk kip met gekookte aardappelen en tuinbonen. Die waren gisteren al gedopt dus lekker makkelijk. Heerlijk gegeten en nu lekker de tv en airco aan en op de bank. Tot morgen The tree sisters

1. Natascha:
    1 november 2018
    Dat ziet er gezellig uit zeg 😄, dat is lekker vertoeven als het warm is 🌞