31 oktober

31 oktober 2018 - Seaford, Australië

TeVanmorgen moest Jackie naar haar dokter dus Jose en ik deden het rustig aan.Als Jackie terug is drinken we koffie en dan komt Stella. We gaan vandaag naar de Caribian markt en garden. Daar aangekomen de markt in overal kijken en soms ook wat kopen. Ik koop een mooi shirt. Jose en Jackie kopen ook hier en daar wat. Dan nog naar de groente en fruithal waar we diverse groente en fruit meenemen. Dan gaan we weer op huis aan onderwijl nog even bij de supermarkt stoppen voor melk en brood enz. Thuis gekomen drinken we wat en dan gaat Stella naar huis en Jose naar het strand. Omdat ik gisteren een beetje verbrand was ga ik vandaag niet in de zon ook al is er niet zo veel zon je verbrand toch. Jackie en ik gaan langs de zee wandelen met Sheena.  Dan als we terug zijn gaan we even rustig zitten lezen of even de achterkant van onze ogen bekijken. Om kwart over zeven gaan we eten. Nasi en een extra biefstuk. Heerlijk. Even opruimen en nu voor de tv, uitbuiken. Morgen zal het erg heet worden dus alleen een koffie visite gepland en verder zien we wel wat we gaan  doen. Groetjes The Tree Sisters

1. Henk out:
    31 oktober 2018
    weer een mooie dag voor jullie.veel plezier
  2. Truus:
    31 oktober 2018
    Leuk dat winkelen !als je weer gaat denk je dan aan mijn ovenwanten kleine maat ? Vanmorgen koffie gedronken met Wimen Joke en Marjolijn de groeten gedaan heel gezellig 😍💕