En weer een dagje verder

3 november 2018 - Seaford, Australië

Nadat we vanmorgen op ns gemak wakker waren geworden kropen we nog even met z,n vieren in Jose haar bed. Sheena was de vierde dame. Even lekker kletsen en dollen. Dan gaan we douchen aankleden en ontbijten. Als we hiermee klaar zijn gaan we winkelen in Frankstons shopping centrum. Jose koopt een prachtige ring . Dan naar een andere juwelier waar Jose beeldje van Swarovski koopt en ik voor Maike een kadootje omdat ze zo goed voor Valmar zorgt. Dan lopen we nog wat kledingzaken binnen maar met de knip dicht dit keer. Nog even naar de supermarkt om brood enz. Te halen. Thuis gekomen gaan we lunchen. Twee uur ondertussen. Na de lunch gaan we Andy halen en rijden naar Petra,s huis waar we gezellig worden ontvangen. We zitten heerlijk buiten en drinken wat met z,n allen. Petra gaat binnen eten maken en wat voor eten. Na twee uur in de oven heeft ze een heerlijke pork Nelly gemaakt met zo knapperig spek. Aardappelkoekjes en diverse soorten groente. Om half zeven gaan we eten O wat is dat lekker, dan brengt Jackie Andy naar huis want hij is moe en wij drinken thee( ondertussen is Joke terug) en hebben een heerlijk toetje. Fruit met slagroom en pavlova er doorheen. Verrukkelijk. Dan gaan wij moe maar voldaan naar huis waar we meteen in bed duiken zo volgegeten zijn wij. Morgen gaan we met Petra en James mee op stap. Tot dan groetjes The Three Sisters. ( kreeg op mijn kop want ik schreef telkens de boomzusters)

1. Natascha:
    3 november 2018
    Jammie, dat ziet er lekker uit zeg...., neem je het recept mee? Dat lusten wij ook wel 😜, en alles mee spek vindt Maike lekker😀
  2. Gerard en Marianne:
    3 november 2018
    Hmmmm...getting hungry :-)
  3. Henk out:
    4 november 2018
    hier alles oke,maar thea heeft weer iets aan haar borst
  4. Loes:
    5 november 2018
    :-) ja Tree /Three :/)

Iedergeval een hecht koppel ‘ wat een geluk zo samen ❤️
  5. Van den Brink:
    6 november 2018
    Idd schreef je de boom zussen maar iedereen weet wat je bedoelt! :-)
    Is dit een beetje hetzelfde als pork belly maar dan aan 1 stuk? Dat is een heerlijk gerecht.
    Het ziet er super uit wat op jullie borden ligt, ben ook erg benieuwd naar dit recept., het is zo te zien magerder vlees (dan pork belly = buikspek) en ziet er verrukkelijk uit.
    Ik heb ook de andere verslagen gelezen. Jullie zien zoveel mooie dingen en hebben het volgens mij reuze gezellig.
    Fijne tijd nog!!!
  6. Gerard en Marianne:
    13 november 2018
    Toch wel jammer dat jullie Nelly hebben geslacht voor haar Belly :-)