4 November

4 november 2022 - Echten, Nederland

Nadat we gisteravond zo lekker hebben gegeten in het restaurant hebben we meteen voor vandaag ook gereserveerd. Dan thuis tv gekeken en nadat Valmar uitgelaten was naar bed gegaan en vanmorgen weer vrolijk wakker geworden en lekker ontbijten. Daarna ga ik Valmar uitlaten. Teruggekomen maken we een kopje koffie die we lekker opdrinken. Hierna gaan Henk en ik winkelen in Hoogeveen en Valmar blijft thuis. Nadat we de auto geparkeerd hebben gaan we de winkelstraat in waar ik een ontzettend leuke jurk zie. Maat L dus wil ik hem meenemen gelukkig toch maar even passen en dat was maar goed ook want hij viel heel erg klein. Daarna nog alle winkels in de winkelstraat bekeken en daar word je dorstig van dus een leuke koffie tent opgezocht en een lekker bakje koffie besteld met warme wafels erbij. O wat was dat lekker.  Hierna gaan we weer huiswaarts. Lunch is voorlopig overbodig. Ik ga wat lezen on om half drie weer lekker zwemmen en weer een bad voor mij alleen. Na een half uurtje weer terug. Henk vermaakt zich ondertussen met de tv. Dan drinken we een kopje thee en ga ik Valmar weer uitlaten. Terug gekomen kijken we samen nog tv tot bijna zes uur dan gaan we weer richting restaurant waar we weer zeer lekker eten. Een wijntje en biertje erbij. Als alles op is gaan we weer naar het huisje waar we onze laatste avond zullen doorbrengen bij de tv en al vast de meeste spullen inpakken zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken,

1. Loes:
    5 november 2022
    ❤️ dat was een leuke afsluitdag van jullie fijne dagen ! heerlijke week vol met nwe fijne herinneringen - zie je vast gauw weer in de buurt :-) met Valmar
  2. Jackie:
    5 november 2022
    Wat leuk zo verkenning uit. Nog steeds mooi weer?? En weer een ander stukje Holland kunnen bekijken. Geniet er maar van. Nu de volgende plannen?? Wel genoten zo te lezen.!!!
  3. Natascha:
    7 november 2022
    Lekker zo’n ontspannen dag. Fijn dat jullie weer een geslaagde week hebben gehad.