Vertrek

16 oktober 2021

Vanmorgen om kwart voor zeven kwam de auto met Dennes Natascha en Maike. Even mijn tassen inladen en precies 7 uur reden we weg. We rijden naar de A6 in de richting Van Groningen. Het is nog donker en erg rustig op de weg. Dennes rijd rustig met zo,n 100 kilometer per uur en de navigatie geeft aan dat we rond 4 uur de plaats van bestemming bereiken. We houden om even over negen een plas en koffiepauze. Even benen strekken en weer instappen en verder richting Hamburg. De weg word drukker veel Duitsers hebben denken we ook vakantie veel caravans campers en volgeladen auto,s met aanhangwagens en fietsen erop. Vlak bij Hamburg waren ze volop aan de weg aan het werken dus grote file,s daar. Eindelijk na een uur langzaam en stilstaand verkeer kunnen we doorrijden nadat we nog even een plaspauze maken.  Dan verder met hier en daar nog kleine file,s de navigatie zegt dat we rond zes uur in Ansagar aankomen. We doen spelletjes met hele rare woorden die je moet antwoorden op alles wat ze vragen zoals habbelflatspudding en dan mag je niet lachen. Dus vragen ze wat eet je het liefst habbeflatspudding waar slaap je het liefst habbeflatspudding. Dus dat werd enorm lachen want probeer dat maar eens te zeggen zonder lachen. We komen rond kwart over vier bij de Deense grens waar we onze paspoorten moeten laten zien en pr code. Ik ben mijn paspoort vergeten maar gelukkig  was mijn rijbewijs ook goed. We mochten verder. Om tien voor zes waren we voor de sleutel en dan heerlijk naar het huisje. Mooi huisje lekker groot. Dan uitpakken opruimen bedden opmaken en Natascha maakt wat pasta voor haar en Maike klaar en Dennes en ik eten wat broodjes. Nu is het acht uur dus lekker onderuitgezakt Netflix kijken. Wat zullen we lekker slapen.tot morgen

1. Jenny Wijnands Out:
    Fijne vakantie
  2. Jolanda van Os:
    16 oktober 2021
    Geniet van jullie tijd in Denemarken
  3. Wim:
    16 oktober 2021
    je paspoort vergeten met zoveel ervaring???? Nu uitrusten en genieten, groetjes!
  4. Arendina:
    17 oktober 2021
    Leuk geniet er maar van
  5. Jackie:
    18 oktober 2021
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar de zin hebben. Ik ben na veel moeilijkheden toch eindelijk k7nnen vliegen. Ik had geen ticket gekregen van Emirates en bezorgde veel romslop. Nu credit gekregen van Emirates dus moet die gebruikt wirde,.
    Dat zoek3n we later wel uit. Geniet van elkaar en dat Prachtige Lego Land.