23 en 24 september

24 september 2020 - Thuis, Nederland

Gisteren zijn Arendina en ik de mergelroute gaan rijden. Dit was een route van de ANWB. We gingen naar een vertrekpunt in Maastricht. Maar we moesten eerst de route downloaden nadat we 5 euro hadden betaald.  A een beetje puzzelen was dat gelukt en konden we beginnen. Helaas was het moeilijk te verstaan hoe we moesten rijden en liet de juffrouw ons telkens omkeren. En reden we weer hetzelfde wat we al eerder gereden hadden. Maar we zagen ook de anwb borden met de route erop dus die hebben we toen meer gevolgd. We kwamen door mooie plaatsjes en prachtige uitzichtpunten. Onderweg eerst ergens gestopt voor koffie en later op een druk maar mooi punt een heerlijke lunch besteld. Dan weer verder. Af en toe stoppen voor mooie foto,s of gewoon zomaar kijken. Om half vier waren we weer terug in het hotel. Omdatwe s middags uitgebreid hadden gegeten hadden we onderweg wat broodjes en kaas gekocht en Dita’s avondeten opgesnoept met een lekker glas melk erbij. Om half acht zijn we beneden heerlijke uitgebreide koffie wezen drinken. Dan gaan we weer naar boven en kijken daar nog wat tv voor we gaan slapen. Na een goede nachtrust hebben we vanmorgen de tassen weer ingepakt en in de auto gezet en dan gaan we voor de laatste keer in het hotel ontbijten. Heerlijk. Er was elke morgen een goed ontbijtbuffet dus kon je eten en drinken wat je wilt. Dan afreken ( dat is dan wel een beetje jammer) en vertrekken we weer. In een rustig tempo rijden we naar huis onderweg bij Boxtel nog even een stop voor een kopje koffie.  Dan arriveren we bij Arendina haar huis waar we werden opgewacht door Gerard en ik werd afgelikt door Valmar.Het waren heerlijke dagen. Groetjes Arendina en ikke.