Seaford.

18 oktober 2018 - Seaford, Australië

Nadat we in Amsterdam ingestapt zijn in het vliegtuig mag Jose op Jackie haar stoel boven in het vliegtuig zitten. Deze stoelen kan je helemaal laten liggen en je word je lekker in de watten gelegd met een extra drankje lekkere hapjes enzo voort. Nadat je bijna op tijd zijn vertrokken gaan Joke en ik film kijken ieder een eigen scherm en keuze uit zoveel soorten films. Ik kijk de musical Grease. Joke een andere film , we krijgen eten en drinken. Ik krijg een glaasje wijn bij het eten. Er is meer dan genoeg. Dan verder de film. Na een uurtje of drie komt Jose naar beneden en wissel ik met haar van plaats. Het is wel erg luxueus om zo languit te kunnen liggen. Heerlijk tv.kijken. Na diverse serie,s krijg ik een heerlijk stuk cake en wat drinken en dan zijn de zes uur naar Dubai voorbij. Uitstappen door de douane en en maar op het vliegveld rondlopen winkeltjes kijken en na meer dan een uur lopen zijn we het zat en zoeken de gate  die we per trein kunnen bereiken. (wat heerlijk dat we genoeg tijd hebben om dat uit te zoeken)luie stoelen op want over een uurtje moeten we weer verder. Nadat we weer door de douane moeten en ik natuurlijk weer extra gecontroleerd word alleen handbagage gelukkig kunnen we weer het vliegtuig in voor de volgende vlucht. Deze keer 13 uur. Jackie gaat dit keer op haar eigen plaats en Jose en ik gezellig naast elkaar wachten. En wachten en wachten er komt geen beweging in of soms een klein stukje verder. Na  bijna twee uur gaan we dan toch de lucht in. Wij kletsen wat en zoeken uit voor een film of muziek wat we willen luisteren of kijken. Na een half uur krijgen we eten en drinken. Nou een lekker glaasje wijn erbij kunnen we misschien lekker slapen want in Nederland is het al over twaalven dus bedtijd. Nadat alles is opgeruimd gaat het licht uit en doen wij een poging om ook een uiltje te knappen. Jose lukt dat wel maar ik heb er moeite mee. Na een uur of zes komt Jackie terug en ruilt met Jose,. Die kan lekker verder slapen en wij gaan door met pogen . Wat duurt het toch lang als je alleen af en toe een beetje wegdommelde. Na drie films en wat muziek gaat toch weer groot licht aan voor ontbijt. ( tussendoor wel hapjes en pinda,s en drinken rondgebracht). Na het ontbijt word het langzaamaan alles opruimen want we vliegen al een tijdje boven Australie. Bij Perth waren we er boven komen vliegen. Dan om zeven uur plaatselijke tijd landen we. Ruim een uur later dan gepland.nDan worden we losgelaten koffers halen en weer door de douane en of ze het erom doen dit keer duurde het een hele tijd voor mijn paspoort goedgekeurd werd. Dan een taxi naar huis. Daar komt Stella met koffie en melk en brood en warme kip. Voor de lunch. Het is pas 10 uur in de morgen. Na de koffie met een stuk kip. Gaan we koffers uitpakken douchen en heerlijk schone kleren. En nu onderuit gezakt op de bank met bijna onze ogen dicht.  Dit was het weer voor dit moment. Morgen Jose haar verjaardag vieren met Adriaan(Andy) die nog niet weet dat we er zijn. Groetjes the tree sisters.

1. Sita:
    Lieve José en zussen,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag José!
    Een hele fijne dag!
  2. Natascha:
    18 oktober 2018
    Even goed bijkomen van de reis en dan een gezellige vakantie tegemoet. Valmar moest weer even zijn plekje zoeken de eerste avond, maar inmiddels weer helemaal gewend. Maike zorgt weer goed voor hem.
    Veel plezier weer vandaag 😘
  3. José Siderius Out:
    18 oktober 2018
    Lieve José ,Joke en Gonda.Zo te l ezen hebben jullie een goede reis gehad.Ik wens jullie een goede tijd toe en doe het rustig aan.Hier gaat alles goed . groet van Jan
  4. Loes:
    18 oktober 2018
    Zo’ de vermoeidheid spat er vanaf 😅 nu lekker uitrusten en een hele mooie tijd in vooruitzicht ....
    ik kijk uit naar het volgend avontuur
    X
  5. Yolanda:
    19 oktober 2018
    Hieperdepiep hoera, José van harte gefeliciteerd 🎂 vanuit een helder en nachtelijk Wapse.... (net klaar met werken in het dorpshuis )
    Hoop dat jullie niet te veel last van een jetlag hebben en dat jullie vandaag gezellig met jullie broer jouw verjaardag kunnen vieren. Nu even slapen en dan heerlijke appelcakjes bakken om jouw verjaardag een beetje in Doldersum te vieren.
    En samen met Jan en Henk een bakkie te doen.
    Lieve groet,Yolanda