Schiphol

16 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Hallo iedereen,   Zo onze reis is begonnen. Nadat Jan Jose bij mij afgeleverd had en we gezellig geluncht hadden ging Jan weer richting Doldersum. Wij wachten ondertussen op de taxi die mooi op tijd kwam. Koffers inladen en dan wij mochten ook mee. Er was hier en daar wat file op de weg  maar mooi om zeven uur afgeleverd op Schiphol. Dan inchekken dan zonder koffer verder. Douane door en natuurlijk moest mijn tas extra gecontroleerd maar gelukkig geen verboden snuifjes meegenomen. Nog een extra foto en ja dat was mijn telefoon. De andere twee maar wachten. Maar met z,n drieen even de winkeltjes bekijken en dan naar de viplounche waar Joke naar binnen mocht met een gast. Gelukkig dacht de juffrouw achter de balie mee en toen een andere passegier alleen was vroeg ze of ze mij als gast wilde meenemen en dat deed ze. In deze lounche kan je koffie thee andere drankjes en hapjes krijgen dus wij lekker hapjes pakken en koffie en ik natuurlijk een lekker rood wijntje. Nu wachten we tot we naar het vliegtuig moeten om negen uur. Het avontuur is begonnen en we hebben er zin in.

Groetjes the Tree sisters

1. Loes:
    16 oktober 2018
    Hele goede reis’

best spanned om beetje mee te teizen net de verhalen en foto’s
  2. Anna Noordijk:
    16 oktober 2018
    hele fijne reis
  3. José Siderius Out:
    17 oktober 2018
    Jan,ik ben blij dat alles zo goed verlopen is en ik wens jullie een goede reis,hier is alles goed
  4. Yolanda:
    17 oktober 2018
    Lieve José en zussen,
    Ik hoop dat jullie met volle teugen mogen genieten van jullie vakantie.
  5. Sita:
    18 oktober 2018
    Lieve José en zussen,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en kunnen jullie vandaag José haar verjaardag vieren. Hartelijk gefeliciteerd José, een fijne dag! Wel heel bijzonder zo met je zussen op de andere kant van de wereld! Een hele mooie tijd in Australië!
  6. Natascha:
    18 oktober 2018
    Klinkt aks een goed begin van jullue vakantie samen, geniet!!