Zondag

25 januari 2026 - Seaford, Australië

Vanmorgen zijn we weer wakker geworden. Arendina belde me en gezellig even gekletst. Daarna belde Natascha en ook haar even bijgekletst. Dan ga ik aankleden en Joke wakker maken en samen gezellig ontbijten. Dan gaat het met Joke weer niet zo goed dus geef ik haar weer een pijnstiller en installeer haar op de bank waar ze al snel in slaap valt. Om een uuur of 12 ga ik naar de supermarkt( is 20 minuten lopen) om brood te halen en vlees en nog wat etenswaren. Als ik terug ben plof ik neer want al is het niet heet toch warm genoeg om flink te zweten. Als ik wat afgekoeld ben eten we lekker vers brood . Dan gaan we op de bank uitrusten. Om een uur of zes ga ik lekker wandelen met de hond. Heerlijk en over het strand terug. Als ik thuis kom heeft Joke al sperziebonen en gekookt en aardappelen geschild. Die bakken we lekker met karbonade en het laatste lamsvlees voor mij. Heerlijk gegeten. Dan kijken we een film op tv . Die duurt tot 11 uur. Dus nu in bed om jullie bij te praten. Nog een fijne zondag ik ga slapen. 

Foto’s

1 Reactie

  1. Arendien de Vries - Calis:
    25 januari 2026
    Vervelend dat Joke zo veel pijn heeft gelukkig heeft ze jou! 😘