4 November

4 november 2018 - Seaford, Australië

Zo eerst Thijs van harte gefeliciteerd met je verjaardag fijne dag gewenst van je zusjes. Vandaag zijn we met Petra en James  naar  Moonlit Sanctuary geweest. Het is hier maar 20 kilometer vandaan. Het was er schitterend en mooi alles was schoon en netjes . We kochten er zakjes eten voor de kangoeroes. We hebben er heerlijk rondgelopen en heerlijk geluncht met de broodjes die we hadden meegenomen. Na de hele dag genoten te hebben en er veel foto,s gemaakt te hebben gingen we weer huiswaarts waar Jose naar het strand en Joke en ik nog wat boodschappen doen. Dan loop ik ook naar het strand. Als we om zes uur terug naar huis gaan heeft Joke heerlijk eten gemaakt. We gaan gezellig aan tafel en genieten van de maaltijd. Ondertussen komt Stella en we babbelen de hele avond. Om kwart voor tien gaat Stella weg en Jose naar bed. Ook wij zullen zo ons bed opzoeken. Tot morgen. The Three Sisters.

1. Gerard en Marianne:
    4 november 2018
    Prachtig park...echt heel mooi en apart om tussen de kangoeroes te wandelen.
  2. Natascha:
    4 november 2018
    Mooie foto’s hoor, en gezellig dat we even ‘live’ gebabbeld hebben. Was het toetje met mango nog lekker? 😉
  3. Loes:
    5 november 2018
    Is natuurlijk geweldig tussen de kangoeroes :-)

Ik heb nog niet door hoe ik de foto’s’ groter krijg dan een postzegel ..... dit is ook het geval in de fotomap ....?