Legoland

18 oktober 2021 - Esbjerg, Denemarken

Nadat we weer allemaal wakker waren geworden en ontbijt hadden gedaan  gingen we dan naar Legoland. Wat een auto,s stonden er al op de parkeerplaats. Maar we mochten een parkeerterrein verder en daar konden we ruim de auto parkeren. Spullen uit de auto en naar de ingang waar er een enorme rij stond voor kaartverkoop maar wij hadden al kaartjes. Dus wij mochten door hoewel het nog wat problemen gaf met de afdruk maar met Dennes telefoon scannen mochten we toch door. Ik dacht dat het alleen maar stenen gebouwtjes waren maar wat een bouwwerken allemaal met legosteentjes. We kijken onze ogen uit en er is een keur aan attracties dus Maike en Natascha hadden het helemaal voor elkaar. Dennes en ik zijn niet zo van de achtbanen maar zij wel. Helaas werd het wel al vroeg in de middag regenachtig met zo,n miezerigen. Dennes en ik zochten telkens een droog plekje als de meisjes een achtbaan of zoingingen. De wachttijden vielen mee. Tussen de vijf minuten tot de langste tijd een half uurtje. We boften wel want heel het park was voorzien van grote spinnen doodskisten geraamtes en wat al niet meer voor Halloween. Wel heel leuk gedaan. Om half vijf gaan we naar huis ondertussen langs de supermarkt voor avondeten want uit eten gaan hebben we geen zin meer in. Dus is het ovenpatat met kip geworden en voor Maike garnalen. Erg lekker. Nu onderuitgezakt op de bank of de luie stoel voor de tv. Morgen weer rustig aan. Tot morgen .

1. Arendina:
    18 oktober 2021
    Weer leuk geweest dus geniet er nog maar lekker van!!!