Hotel Veu

20 september 2020 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Vanmorgen nadat ik wakker was eerst weer de tas anders ingepakt dan beneden spullen in de auto. Valmar vond het maar niets dat zijn mand en eten de auto ingingen. Dan tas erin drinken voor onderweg. En dan de weg op. Eerst nog even de tank gevuld bij het benzinestation zodat de auto geen dorst krijgt. Naar Arendina toe. Zij had alles alklaarstaan dus haar spullen in de auto en Valmar zijn spullen eruit. Dan een kopje koffie en gaan we samen op weg. Arendina wil wel rijden. Het is rustig op de weg dus we schieten lekker op. Bij de lucht maken we een koffiestop en zitten later heerlijk op een bankje ons broodje te eten. Dan gaan we verder en arriveren om ong. Half drie bij het hotel. We krijgen de kamer toegewezen kamer 315 . Dan haalt Arendina spullen uit de auto en zetten we het in de kast. Hierna gaan we een welkomstdrankje halen en drinken samen gezellig een wijntje.  Hierna gaan we aan de wandel . We lopen de brakke berg op. Eerst over de weg maar dan zien we een zandpad omhoog en dat doen we. Erg mooi en een flinke klim . Dan weer naar beneden en terug naar het hotel want om zes uur afgesproken voor diner. We hebben heerlijk gegeten. Arendina een groot stuk vlees en ik had twee slibtongen. Heerlijk. Dan nog een variatie toetje vier verschillende dingetjes erg lekker. Nu op bed tv kijken en uitbuiken. Morgen Valkenburg in en ik heb een lunchafspraak met Marian en Jos mensen die ik heb leren kennen op de reis naar zuid Afrika, we hebben er zin in. Tot morgen. Groetjes van Arendina en ikke.