Een hele natte dag.

19 oktober 2021 - Esbjerg, Denemarken

Zo vanmorgen lekker rustig aan gedaan en heerlijk geroosterd brood  gemaakt voor  het ontbijt. Het is buiten erg somber en miezerig. Dan gaan Dennes Natascha en ik even naar de supermarkt voor eten voor vanavond ook meteen voor morgen meegenomen. Het worden doppertjes aardappeltjes en filetlapje. Nog wat broodjes en dan huiswaarts nog steeds erg nat . Hier drinken we koffie en daarna een broodje voor lunch. Dan gaat ieder wat voor zichzelf doen. Om twee uur gaan Dennes Natascha en ik Majong spelen. Om half vijf stoppen we en gaan wat tv kijken. Vanavond maken we het potje af. Maike zit op haar kamer met de computer met haar vriendin een spel te spelen ( we moeten lachen om haar lachen). Dan gaat Natascha heerlijk koken. Gezellig eten met z,n allen. Dennes en Maike ruimen af en dan nog even voor de buis programma kijken en thee drinken. Morgen gaan we naar legohouse. Schijnt een soort museum te zijn. Dus redelijk op tijd eruit. Maar dat vertel ik morgen weer. Groetjes van ons viertjes uit een erg nat Denemarken.

1. Loes:
    19 oktober 2021
    :-) leek hier wel een sauna toen ik 12:00 de deur open deed‘ nat en warm- schijnt Morgen nog warmer te worden‘
    hier zijn wij moe naar spannende dagen dierenarts‘ narcose en foto’s - ik ben geen held met mijn huisdieren en schiet meteen in de paniek‘
    dat hoor je bij thuiskomst wel - tot nu toe niet veel aan de hand

lekker nog even rustig aan‘ wordt morgen vast een bijzondere dag weer 🍀🍀
  2. Arendina:
    19 oktober 2021
    Hier nat en druilerig dus geniet daar maar van de omgeving
  3. Jackie:
    20 oktober 2021
    Leuke , gezellige vakantie zo. Jullie genieten wel zo.
    Weer of geen weer. Ik kijk uit naar het volgende bericht.