De laatste dag.

19 november 2018 - Seaford, Australië

En dan is echt de laatste dag aangebroken dus nadat we wakker waren geworden eerst koffer pakken. Ik leen een rugtas van Jackie want ik krijg niet alles in de koffer. Hoop niet dat hij bij de douane open hoeft want ik krijg het er nooit meer in. Dan Jose helpen en dan douchen. Ondertussen is Joke Andy halen. Dus koffie en ontbijt tegelijk. Joke maakt ondertussen lunch klaar want Tony komt lunchen. Een heerlijke lunch . Tony gaat weer weg aan het werk En wij gaan toch proberen wat te rusten. Om half vier zijn we weer boven en dan komt Petra met een heerlijke spinaziedip. Die doe je in een uitgehold rond brood en met de stukjes die je eruit haalt dip je. Zo lekker. Een drankje erbij. Dan komt ook Stella ons nog even gedag zeggen  en ook Petra James en Andy nemen afscheid. Het blijft altijd het naarste gedaeelte van de vakantie. Wij gaan nu toch nog wat proberen te slapen want om een uur moeten we eruit en om twee uur gaan we naar het vliegveld. Groetjes van The three sisters en bedankt voor al het meelezen en de leuke commentaren.Gon

1. Gerard en Marianne:
    19 november 2018
    Een goede en veilige reis terug.
  2. Sita:
    19 november 2018
    The three sisters! Bedankt voor jullie verhalen, foto's en belevenissen van elke dag in het mooie Australië! Was leuk om jullie te volgen.
    Een hele goede terugreis gewenst! Groeten van Rients en Sita
  3. Truus:
    19 november 2018
    Een goede reis groetjes en sterkte met de bagage!!💕
  4. Dianne:
    19 november 2018
    Ontzettend fijn en waardevol dat jullie dit samen met elkaar mochten beleven! Ik wens je een hele goede en veilige reis en alvast welkom thuis! Ik zit met een aantal "oude coopgenoten"in een nieuwe coop; Happy Holland! dan weet je dat! Groetjes Dianne
  5. Anna Noordijk:
    Veilige vlucht terug
  6. Van den Brink:
    Goede reis terug!
    Sterkte met het gedag zeggen.
  7. Wim:
    19 november 2018
    Gonda, na deze geweldige vakantie wensen we je een veilige terugreis en zien je snel weer terug bij een bakkie!