Foster

10 november 2018 - Seaford, Australië

Vanmorgen om half negen kwam Stella want we gaan naar haar dochter Paulien die in Foster woont. Het is een flink stukje rijden en ze wil niet de weg afjakkeren dus vroeg weg. We waren klaar dus stapte we in haar auto. We rijden een tijdje en dan vraagt ze of we het leuk vinden bij Diana ( haar oudste dochter) koffie te gaan drinken want daar komen we langs dus ja koffie gaat dr altijd wel in. Zij woont op een prachtige plek groot stuk land met veel paddocks voor paarden maar ze zijn leeg. Ze hebben racepaarden gefokt maar nu niet meer. Zij laat ons het huis en de tuin zien schitterend. Dan gaan we weer verder door heuvels en bergen en dalen met schitterende uitzichten. Het is echt genieten onderweg. Om half een zijn we bij Paulien en haar man en zoontje. Ook hier een prachthuis op wederom een schitterende lokatie dit keer op een heuvel met heel in de verte de zee. . We worden getrakteerd op een heerlijke lunch. Dan stappen we in de auto een terreinwagen en rijden over het land van haar schoonouders. Het is al vijf generaties in het bezit en het is er schitterend. Echt het leven in de country. Er loopt een beek doorheen waarsoms  nog goud word gezeefd in de vrije tijd. Na de rit is het vier uur en gaan we weer op huis aan. Eerst langs bij Pauline.,s werk. Ze werkt in een mooi verzorgingshuis. Onderweg halen we kip bij KFC en eten het thuis met z,n vieren op. Hierna gaat Stella naar huis en wij nestelen ons bij de tv. We gaan vroeg bed in want we zijn moe van het de hele dag genieten. Tot zover vandaag. Groetjes The Three Sisters.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerard en Marianne:
    10 november 2018
    Mooi hoor en gezellig op familiebezoek.
  2. Natascha:
    11 november 2018
    Leuk en mooie foto’s weer 🙂